Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کونته به تاتنهام می‌رود؟

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر آنتونیو کونته
آنتونیو کونته - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.06.2021
عضو شوید
گزارشات حاکی از آن است که آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی در یک قدمی پیوستن به تاتنهام قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک، تاتنهام فصل گذشته را با ژوزه مورینیو خوب آغاز کرد، اما این سرمربی پرتگالی با تجربه نتوانست در ادامه راه، نتایج خوبی بگیرد و از هدایت این باشگاه برکنار شد و جای خود را به رایان میسون جوان داد. 

به نقل از اسکای اسپورتس، اسپرز از زمان اخراج مورینیو به دنبال جذب یک سرمربی با برنامه‌های بلند مدت است. اول آن‌ها مذاکرات خود را مائوریسیو پوچتینو آغاز کردند.

پوچتینو دو سال پیش از سرمربیگری اسپرز اخراج شده بود. حال پس از کلی شایعات، اسم آنتونیو کونته روی زبان‌ها آمده و اسکای ایتالیا مدعی است که مذاکرات بین نمایندگان کونته و باشگاه تاتنهام آغاز گردیده است. یکی از مشکلاتی که در حال حاضر وجود دارد، دستمزد بالای کونته است. 

​کونته در سال گذشته همراه به اینتر به قهرمانی سری آ ایتالیا رسید و پس از یک دهه، ایتالیا قهرمان جدیدی به خودش دید. حالا کونته پس از گذشت تنها سه هفته از خروجش از اینتر به دلیل مشکلات مالی نراتزوری، مذاکرات خود را با سران تاتنهام آغاز کرده است.

گفته می‌شود که فابیو پاراتیچی که در سال‌های 2011 تا 2014 همراه با کونته در یوونتوس همکاری می‌کرده، راهی تاتنهام خواهد شد و به عنوان مدیر ورزشی معرفی خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала