Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه: رونالدو و مسی بازیکنان غیرقابل مقایسه هستند

© AFP 2023 / LLUIS GENEامباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.06.2021
عضو شوید
ستاره فرانسوی پاری‌سن‌جرمن به این باور است نباید کسی را با لیونل مسی و کریستیانو رونالدو مقایسه کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در آستانه برگزاری مسابقات یورو 2020 کیلیان امباپه در مصاحبه ای به تفصیل درباره عوامل موفقیتش صحبت کرده است.

Soccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo reacts  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.06.2021
ورزش
امباپه، رونالدو، ایکاردی؛ دومینوی جذاب نقل‌‍وانتقالاتی

بسیاری به این باور هستند که کیلیان امباپه و ارلینگ هالند دو ستاره بعدی دنیای فوتبال و جانشین بزرگانی مانند لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در یک دهه آینده خواهند شد. اما این ستاره جوان مدعی شد رونالدو و مسی بازیکنانی غیرقابل مقایسه هستند.

امباپه در این خصوص اظهار داشت:«اگر به خود بگویید که بهتر از بازیکنانی چون کریستیانو رونالدو و لیونل مسی عمل می کنی، این دیگر فراتر از اعتماد به نفس و اراده بوده و نوعی عدم آگاهی است. رونالدو و مسی بازیکنان غیرقابل مقایسه هستند و همه قوانین و منطق آمار را زیر پا گذاشته و 10 الی 15 سال فوق العاده داشته اند.»
مهاجم فرانسوی پی‌اس‌جی در ادامه گفت:«شما همیشه خود را با بهترین ها در ورزش خود مقایسه می کنید، همانطور که  یکنانوا خودش را با بهترین نانوایان اطرافش مقایسه می کند. من بازی های سایر بازیکنان بزرگ را تماشا می کنم تا ببینم عملکرد آنها چگونه است. من می دانم این روند چگونه پیش می رود، اما آیا دیگر بازیکنان نیز می دانند؟ فکر می کنم بازیکنان دیگر نیز بازی های من را تماشا می کنند.»

امباپه تا اینجا و در سن 22 سالگی قهرمانی جهان با فرانسه در سال 2018، چهار قهرمانی لیگ یک، سه کوپا فرانسه و دو لیگ کاپ لیگ فرانسه و همچنین نایب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده و عملکرد درخشانی داشته است.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала