Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انوش دستگیر: این تساوی کار ما را سخت کرد، باید هند را ببریم

© Photo / AFFانوش دستگیر سرمربی تیم ملی کشور
انوش دستگیر سرمربی تیم ملی کشور - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.06.2021
عضو شوید
انوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال کشور پس از بازی با بنگلادیش در نشست خبری حاضر شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ پس از تساوی 1-1 تیم ملی فوتبال افغانستان در مقابل بنگلادیش کار صعود افغانستان به جام ملت‌های آسیا سخت‌تر از قبل شد اما انوش دستگیر سرمربی تیم ملی در نشست خبری بعد از این دیدار گفت که گرچه این تساوی کار را سخت کرد ولی ناممکن نیست و باید هند را شاگردان‌اش شکست بدهد.

دستگیر گفت: "بازی بسیار مهمی برای ما بود که باید حتما آن را می‌بردیم، اما بازی یک بر یک شد که این نتیجه خوبی برای ما نیست. این تساوی کار ما را سخت کرد، اما هنوز نا ممکن نشده است. حالا باید هند را ببریم تا رتبه سوم جدول را حفظ کنیم."

تیم ملی فوتبال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.06.2021
علی عسکر لعلی:فشار روی دروازه حریف نداشتیم + عکس

انوش دستگیر در مورد نیمه دوم بازی که تیم‌اش دفاعی عمل کرد اظهار داشت: "بعد از این‌که گل اول را زدیم، صاحب توپ بودیم و تلاش زیادی کردیم تا گل دوم را هم بزنیم.

وقتی نتیجه یک بر صفر باشد، حریف همیشه برای حمله کردن ریسک زیادی را می‌پذیرد. آنها این ریسک را پذیرفتند و دروازه ما را باز کردند."

سرمربی شیران خراسان تصریح نمود: "بلی این واقعیت است که وقتی یک بر صفر جلو هستی، تلاش می‌کنی که گل دوم را بزنی، می‌فهممم که بنگلادش شاید در حد ما نیست ولی فوتبال 90 دقیقه است. آنها توپ‌های هوایی زیادی را استفاده کردند که این نشان می‌دهد ما صاحب توپ و میدان بودیم."

انوش همچنان در مورد سخت شدن صعود افغانستان به دور بعد، توضیح داد: "به جز صحنه گل، ما در دفاع هم خوب کار کردیم، بله شما درست می‌گوئید، کار ما کمی سخت شده است، اما ناممکن نیست. هنوزم هم ما باید هند را ببریم و این برای ما کافی است."

انوش دستگیر در باره بازی با عمان اضافه کرد: "بازی سختی خواهد بود، ما در بازی رفت هم سه بر صفر به این تیم باختیم، اما در حال حاضر هم آنها و هم ما تجربه بیشتری کسب کردیم. خوشبختانه ما می‌توانیم از عمان نتیجه بگیریم، اما یک بار دیگر من فکر می‌کنم، بازی هند برای ما سرنوشت ساز و نهایی است."

در حالی‌که نیمه دوم را تیم انوش ضعیف عمل‌کرد اما سرمربی این تیم حرفی دیگری دارد: "ما در دو نیمه صاحب توپ بودیم و به بازی کنترل داشتیم و این را دوباره نیز تکرار خواهیم کرد. آنها در 15 دقیقه پایانی با 4 یا 5 مهاجم بازی کردند و توپ‌های بلندی زیادی استفاده کردند که این نشان می‌دهد که تیم باید هوش و حواسش را جمع کند تا بتواند گل دوم را بزند. بخاطر همین موضوع و مشکل ما نتوانستیم گل دوم را بزنیم."

افغانستان قرار است جمعه 21 جوزا در ورزشگاه جاسم بن حمد با تیم ملی هند روبرو خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала