Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال به دنبال فروش سه ستاره‌اش در تابستان

© REUTERS / ALBERT GEAرئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.06.2021
عضو شوید
طسران باشگاه رئال مادرید خواستار فروش 3 تن از بازیکنان خود است.

به گزارش اسپوتنیک، به نظر می رسید با آمدن سرمربی جدید رئال‌مادرید، وضعیت ستاره‌های این تیم که در فهرست فروش قرار داشتند، تغییر کند اما وضعیت آن‌ها تغییری نکرد.

لوکاس وازکز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.06.2021
رسمی؛ هافبک اسپانیایی رئال مادرید تا 2024 تمدید کرد

در این رابطه، نشریه اسپانیایی مارکا خبر داد که «مارسلو»، «ایسکو» و «گرت بیل» سه ستاره رئال‌مادرید هستند که در فهرست فروش قرار داشتند و به نظر می‌رسید با آمدن «کارلو آنچلوتی»، شرایط آن‌ها تغییر کند اما این مربی ایتالیا در اولین نشست مطبوعاتی خود در این خصوص گفت:

«من این سه بازیکن را به خوبی می‌شناسم و می‌دانم چگونه به آنها انگیزه بدهم اما یک قاضی نهایی وجود دارد؛ زمین بازی. خواهیم دید که در آینده چه می‌شود. بدون نگرش و فوتبال بازی کردن هیچ تصمیمی نمی‌توانیم بگیریم. بیل خیلی بازی نکرده اما در دقایق حضور خود در زمین، عملکرد خوبی داشته است. او باید انگیزه داشته باشد تا بتواند یک فصل عالی را سپری کند.»

هر 3 بازیکن تا جون سال 2022 با لوس بلانکوس قرارداد دارند. گرت بیل بر خلاف مارسلو و ایسکو، به صورت قرضی در تاتنهام حضور دارد و هنوز تصمیمی در رابطه با آینده‌اش اتخاذ نشده است.

البته در راه فروش آن‌ها، هدف رئال مادرید نیز دلیل خوبی است چرا که آن‌ها قصد دارند در امور مالی صرفه‌جویی کنند. فروش این سه ستاره، کاهش 50 میلیون یورویی دستمزدها را در پی دارد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала