Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پسر «یوهان کراویف» در راه نیوکمپ + عکس

© AP Photo / Michael Sohnبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.06.2021
عضو شوید
جوردی کرویف به باشگاه بارسلونا خواهد آمد تا مدیریت فنی تیم را در دست گیرد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا پس از خرید سرخیو آگوئرو، اریک گارسیا و امرسون رویال و اعلام ماندن رونالد کومان برای فصل آینده، ممکن است یک انتقال دیگر را امروز رسمی کند.

Cartel de Joan Laporta en las inmediaciones del estadio Santiago Bernabéu (Madrid) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.03.2021
ورزش
پسر کرایوف در تیم مدیریتی بارسای لاپورتا

بر اساس گزارش رسانه‌های اسپانیایی، جوردی کرایوف، پسر یوهان کرایوف به دبیرخانه فنی بارسلونا اضافه می شود تا در کنار متئو آلمانی و رامون پلانس برنامه ریزی های لازم برای بخش ورزشی باشگاه را انجام دهند. به نظر می رسد این انتقال به زودی انجام می شود.

در واقع کرایوف می خواست 6 ماه دیگر که قراردادش با باشگاه شنزن منقضی شد، قرارداد خود را تمدید نکند؛ اما شرایط تغییر کرده است و او 6 ماه پیش از پایان مهلت قراردادش به صورت دوستانه که خواسته خود او است از جمع چینی ها جدا خواهد شد.

منبع ESPN هم گزارش داد که جوردی کرایوف در حال آمدن به بارسلونا است و همه چیز برای این انتقال آماده است. امروز ممکن است در این باره خبرهای خبرهای بزرگی شنیده شود.

لاپورتا که یکی از وفاداران به الگوی کرویف است، می‌خواهد در این راه از پسر ستاره فقید بارسلونا نیز استفاده کند. او پیشتر در مناظرات انتخابی نیز قول آمدن کریوف را داده بود و حالا به این قول وفا کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала