Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنیلی: سوپرلیگ اروپا "فریادی برای کمک" بود

© REUTERS / MASSIMO PINCAJuventus'un Başkanı Andrea Agnelli
Juventus'un Başkanı Andrea Agnelli - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.06.2021
عضو شوید
آندره آنیلی، رییس یوونتوس با تأکید بر اینکه برنامه‌های سوپرلیگ کودتا نبوده، بار دیگر بر عقیده خود برای اصلاحات در فوتبال اروپا تأکید کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سوپر لیگ اروپا، چندی قبل از سوی 12 باشگاه‌ مطرح اروپایی، شکل گرفت و مخالفت‌ها با این ایده سبب شد تا خیلی زود در نطفه خنثی شود و برخی باشگاه‌ها نیز از این رقابت کنار بروند.

Soccer Football - FC Barcelona, Atletico Madrid and Real Madrid scarves are displayed inside a store at Las Ramblas as twelve of Europe's top football clubs launch a breakaway Super League - Barcelona, Spain - April 19, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.05.2021
سهام سوپر لیگ همچنان در اختیار باشگاه‌های بنیانگذار

اما سه باشگاه رئال مادرید، یوونتوس و بارسلونا، همچنان در این رقابت حضور دارند و رییسان این باشگاه در تلاش اند تا این رقابت برگزار و فوتبال شاهد برخی تغییرات باشد.

آندره آنیلی، رییس یوونتوس با تأکید بر اینکه برنامه‌های سوپرلیگ کودتا نبوده، بار دیگر بر عقیده خود برای اصلاحات در فوتبال اروپا تأکید کرد.

آنیلی روز جمعه در یک کنفرانس خبری که برای خداحافظی با مدیر ورزشی فابیو پاراتیچی ترتیب شده بود، به خبرنگاران گفت:" سال‌ها من سعی کردم رقابت‌های اروپا را از داخل تغییر دهم، زیرا علائم بحران حتی قبل از همه‌گیری کرونا آشکار بود. سوپرلیگ یک کودتا نیست، بلکه فریادی ناامیدکننده برای سیستمی است که، دانسته یا ناخواسته، به سمت ورشکستگی پیش می‌رود. سایر رشته‌های ورزشی با تغییراتی از این دست روبرو شده اند و تقریباً همه ذینفعان موافقند که مدل باید تغییر کند. یوونتوس، بارسلونا و رئال مادرید مصمم هستند که اصلاحات کاملی در رقابت‌ها و مهم‌تر از همه به نفع باشگاه‌هایی که ترس از این وضعیت را به ما نشان می‌دهند، انجام دهند و ما به راه خود ادامه خواهیم داد."

آنیلی در حالی این اظهارات را مطرح کرده است که یوفا قرار است هر سه باشگاه را طی چند روز آتی از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، محروم کند و یوونتوس در خطر اخراج از رقابت‌های سری‌آ قرار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала