Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال بازگشت «میرالم پیانیچ» به یوونتوس قوت گرفت

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر میرالم پیانیچ Футбол. Чемпионат мира - 2014. Матч Аргентина - Босния и Герцеговина
میرالم پیانیچ       Футбол. Чемпионат мира - 2014. Матч Аргентина - Босния и Герцеговина - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.06.2021
عضو شوید
نام پیانیچ در جلسه مدیران یوونتوس با سرمربی جدید مطرح شد.

به گزارش اسپوتنیک و به و نقل سایت گل ایتالیا، میرالم پیانیچ نخستین فصل خود را در بارسلونا با تعداد بازی‌های کم گذراند و فصل مطابق انتظارات ستاره بوسنیایی بارسلونا پیش نرفت.

میرالم پیانیچ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.05.2021
پایان کار ستاره بوسنیایی در نیوکمپ؛ پیانیچ به تورین باز می‌گردد

به تازگی ماسیمیلیانو آلگری به صورت رسمی جایگزین آندره آ پیرلو سرمربی سابق یوونتوس شد. سران یوونتوس به تازگی با سرمربی جدید خود برای برنامه ریزی برای فصل آینده جلسه داشتند و نام میرالم پیانیچ در این جلسه روی میز بوده است.

البته که باشگاه یوونتوس از نظر اقتصادی مشکلات زیادی دارد و پرداخت هزینه انتقال پیانیچ برای آن ها دشوار به نظر می رسد اما مذاکره برای انتقال با نظر موافق طرفین یا معاوضه می تواند انجام پذیرد.

این هافبک بوسنیایی که تابستان گذشته در جریان معاوضه با آرتور از یوونتوس به بارسلونا پیوست، در فصل اخیر در برنامه‌های تاکتیکی رونالد کومان نقش پررنگی نداشت.

به هر حال تا روز پایان نقل و انتقالات احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد. با وجود رسمی شدن ماندن رونالد کومان در بارسلونا ، احتمال خروج پیانیچ از بارسلونا بسیار زیاد است.

او فصل اخیر در 30 بازی از رقابت‌های مختلف برای آبی‌واناری‌ها به میدان رفت و نه گلی زد و نه پاس گلی ساخت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала