Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سه غول لیگ برتر به دنبال جذب هافبک جوان بارسا

© AFP 2023 / JOSE JORDANبارسا
بارسا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.06.2021
عضو شوید
ایلاکس موریبا هافبک جوان بارسلونا، مورد توجه باشگاه‌های یونایتد، سیتی و چلسی قرار گرفته و هر سه باشگاه به دنبال جذب این هافبک آینده‌دار اند.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا فصل گذشته با وجود مشکلات فراوان، نکات مثبتی نیز داشت و یکی از این نکات مثبت اعتماد سرمربی به جوانان و معرفی چند ستاره خوب به فوتبال جهان بود.

ورزشگاه نیوکمپ FC Barcelona pitch - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2021
ورزش
چرا موریبا بارسا را ترک نکرد؟

یکی از جوانانی که فصل گذشته به فوتبال جهان معرفی شد، ایلاکس موریبا محصول آکادمی فوتبال لاماسیا، بود که درخشش او مورد توجه همه قرار گرفت.

این بازیکن اما در تیم اصلی بازی کمتری انجام داد و به نظر می‌رسد که به همین دلیل حالا در آستانه جدایی از جمع آبی‌اناری‌ها قرار دارد.

قرارداد موریبا در 2022 به پایان می رسد و تا این لحظه خبری از تمدید قرارداد با بارسلونا به صورت جدی وجود ندارد.

این بازیکن حالا مورد توجه مورد توجه باشگاه‌های یونایتد، سیتی و چلسی قرار گرفته و هر سه باشگاه به دنبال جذب این هافبک آینده‌دار اند.

براساس گزارش دیلی میل، این سه غول لیگ برتر شرایط موریبا را شدیداً تحت نظر دارند و می‌خواهند از اختلافات وی با مدیران ارشد باشگاه سود ببرند.

دلیل عدم پیشرفت در مذاکرات دو طرف خواست‌های مالی بلند موریبا و مدیر برنامه‌هایش است و بارسلونا اعلام کرده که در صورت عدم کاهش درخواست‌های مالی، باشگاه شرایط جدایی این بازیکن گینه‌ای را بررسی خواهد کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала