Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استقبال بیل از بازگشت آنچلوتی به رئال مادرید

© MATT DUNHAMTottenham Hotspur's Gareth Bale reacts after the match between Tottenham Hotspur and West Ham United
Tottenham Hotspur's Gareth Bale reacts after the match between Tottenham Hotspur and West Ham United  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.06.2021
عضو شوید
گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید، از بازگشت کارلو آنچلوتی به این باشگاه خوشنود است و ادعا می‌کند که پس از رقابت‌های یورو، با سرمربی جدید تیمش در مورد آینده صحبت خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دو روز قبل باشگاه رئال مادرید به صورت رسمی اعلام کرد که کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی، به این باشگاه بازگشته و فصل بعد هدایت کهکشانی‌ها را به عهده خواهد داشت.

زيدان وهازارد من ماباراة ريال مدريد ومانشستر سيتي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.05.2021
هازارد و بیل؛ دو مشکل میلیونی برای رئال مادرید

بازگشت کارلو به رئال که قبل از این برای دو فصل و بین‌ سال‌های 2013-2015، هدایت کهکشانی‌ها را به عهده داشت، مورد استقبال هواداران و بازیکنان این باشگاه قرار گرفته زیرا او در اولین دوره حضورش در رئال، موفق به فتح یک لیگ قهرمانان، یک جام حذفی، یک سوپر کاپ اسپانیا و یک سوپر کاپ اروپا شده بود.

گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید که در زمان حضور آنچلوتی در مادرید، درخشش بسیار خوبی داشت و یک ضلع مثلث مخوف بی بی سی را تشکیل می‌داد نیز از بازگشت سرمربی سابق خود به این تیم خوشنود است و ادعا می‌کند که پس از رقابت‌های یورو، با آنچلوتی در مورد آینده صحبت خواهد کرد.

وی به رسانه‌های ولزی گفت:" من می‌دانم که کارلو آنچلوتی یک مربی عالی است. من خیلی خوب با او ارتباط برقرار می‌کنم، ما در گذشته اوقات بسیار خوبی داشته‌ایم. به محض اتمام یورو مطمئن هستم که من با او یک مکالمه خواهم داشت و سپس تصمیم نهایی خواهم گرفت. من تا بعد از یورو به هیچ چیز فکر نمی‌کنم. من با کسی صحبت نکرده‌ام. من به آینده‌ام در حال حاضر فکر نمی‌کنم."

بیل در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده است که فصل گذشته در تاتنهام به صورت قرضی بازی کرد و به نظر می‌رسد که تابستان به رئال برخواهد گشت تا در مورد آینده‌اش با باشگاه صحبت کند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала