Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تحریم تیم ملی برازیل از سوی بازیکنان: در کوپا آمریکا شرکت نمی‌کنیم!

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر تیم ملی فوتبال برزیل Russia World Cup Brazil - Switzerland
تیم ملی فوتبال برزیل  Russia World Cup Brazil - Switzerland - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.06.2021
عضو شوید
بازیکنان تیم ملی برازیل که در اروپا بازی می کنند اعلام کرده اند که حاضر نیستند در کوپا آمریکا به میزبانی کشورشان شرکت کنند.

به گزارش اسپوتنیک، شرایط کرونا در کشور برازیل به شدت وخیم است و بازیکنان درک نمی کنند که چرا کشورشان باید میزبان رویدادی باشد که شدت شیوع را افزایش خواهد داد.

جام مسابقات کوپا آمریکا   CONCACAF president Jeffrey Webb, left, and Eugenio Figueredo, right, president of CONMEBOL, the South American scoccer Confederation, pose for photographers next to the 2016 Copa America trophy in Bal Harbour, Fla - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.05.2021
رسمی: کوپا آمریکا در برزیل برگزار می‌شود

شب گذشته تیته سرمربی تیم ملی برزیل در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد که باید کاسمیرو کاپیتان این تیم و هافبک رئال مادرید او را همراهی می کرد اما این بار مربی به تنهایی به سوالات پاسخ داد.

بعد از اینکه میزبانی کوپا آمریکا از آجنتین و کلمبیا گرفته شد، برازیل برای میزبانی اقدام کرد اما حالا خبر رسیده که بازیکنان تیم ملی برزیل اعتصاب کرده اند.

بازیکنان شاغل در لیگ های اروپایی با توجه به شیوع کرونا در این کشور و قربانیان زیاد این ویروس اعلام کرده اند به اردوی تیم ملی برزیل اضافه نخواهند شد.

دقایقی قبل از این کنفرانس مطبوعاتی، خبری منتشر شد که بازیکنان برازیلی شاغل در اروپا خواستار جلسه ای اضطراری با رئیس فدراسیون فوتبال شده اند تا نظرشان در مورد عدم حضور در کوپا آمریکا را به گوش وی برسانند.

خود تیته در این باره گفت:«بازیکنان نظری مخالف را با مدیر در مورد میزبانی از مسابقات دارند. به همین خاطر کاپیتان ما کاسمیرو در این جا حضور ندارد.»

بولسونارو رئیس جمهور برزیل اصرار شدیدی به میزبانی از کوپا آمریکا داشت. بسیاری از فرماندارهای ایالات مختلف اجازه میزبانی از مسابقات را ندادند و در نهایت چهار شهر برازیلیا، ریو، گویانیا و کویابا برای میزبانی از کوپا آمریکا ابراز آمادگی کردند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала