جان باختن سرپرست فرماندهی پولیس ولسوالی فرسی هرات در یورش جنگجویان طالبان

© Sputnikجان باختن سرپرست فرماندهی پولیس ولسوالی فرسی هرات در یورش جنگجویان طالبان
جان باختن سرپرست فرماندهی پولیس ولسوالی فرسی هرات در یورش جنگجویان طالبان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.06.2021
عضو شوید
در یورش جنگ‌جویان گروه طالبان بر نیروهای امنیتی در‌ ولسوالی فرسی، سرپرست فرماندهی پولیس این ولسوالی با یک سرباز دیگر کشته شده است.
ریاست امنیت ملی هرات یک گروه تروریستی را بازداشت کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.06.2021
ریاست امنیت ملی هرات یک گروه تروریستی را بازداشت کرد

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اطلاعات روز، مقام‌های محلی در ولایت هرات می‌گویند که در حمله‌ی جنگ‌جویان گروه طالبان بر نیروهای امنیتی در‌ ولسوالی فرسی، سید شفیق، سرپرست فرماندهی پولیس این ولسوالی با یک سرباز دیگر کشته شده است.

سید عبدالوحید قتالی، والی هرات گفت، که این حمله‌ی طالبان شب گذشته (پنج‌شنبه، ۱۳ جوزا) انجام شده است. قتالی افزود، که در این حمله پنج نیروی امنیتی زخمی شده‌اند.

به‌گفته‌ی والی هرات، در جریان این درگیری، ۱۳ جنگ‌جوی گروه طالبان نیز کشته و پنج جنگ‌جوی دیگر این گروه زخمی شده‌اند.

در همین حال، منابع مردمی در ولسوالی فرسی هرات روز گفته‌اند، که طالبان شماری از نیروهای امنیتی را در این ولسوالی اسیر گرفته‌اند.

در یک خبر دیگر، مقام‌های محلی در هرات می‌گویند، که در نتیجه‌ی درگیری میان نیروهای امنیتی با جنگ‌جویان گروه طالبان در ولسوالی گلران این ولایت، هشت طالب کشته و شش نیروی امنیتی و دو طالب دیگر زخمی شده‌اند.

گروه طالبان ادعا کرده است، که جنگ‌جویان این گروه بر مدیریت امنیت ملی ولسوالی گلران هرات حمله کرده‌اند. طبق ادعای طالبان، در جریان این حمله مدیر امنیت ملی اسیر، سه سرباز کشته و هشت سرباز دیگر زخمی شده‌اند.

طی سال جاری حملات طالبان‌ در بخش‌هایی از هرات شدت گرفته است. روز پنج‌شنبه والی هرات گفته بود که طی یک سال گذشته طالبان در حدود ۱۳۰۰ حمله را در نقاط مختلف این ولایت راه‌اندازی کرده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала