Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مقدماتی جام جهانی؛ توقف آرجنتین مقابل شیلی در شب درخشش مسی

© REUTERS / Carlos Garcia RawlinsLeo Messi (centro), futbolista argentino
Leo Messi (centro), futbolista argentino - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.06.2021
عضو شوید
تیم ملی آرژانتین در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل شیلی متوقف شد و فرصت صدرنشینی را از دست داد.

به گزارش اسپوتنیک، هفته پنجم رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی موسوم به کُنمِبول شب گذشته با دیدار حساس 2 تیم آرحنتین و شیلی پیگیری شد. این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

Soccer Football - World Cup - Round of 16 - France vs Argentina - Kazan Arena, Kazan, Russia - June 30, 2018 Argentina's Lionel Messi reacts during the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.05.2021
مسی: متاسفانه اوضاع در آرجنتین بسیار بد است

ابتدا در دقیقه 24 لیونل مسی از روی نقطه پنالتی موفق شد آۀبی سلسته را پیش بیندازد اما 12 دقیقه بعد آلکسیس سانچز، ستاره کهنه‌کار شیلی کار را به تساوی کشاند. در 45 دقیقه دوم حملات 2 تیم خصوصا آرجنتین ثمری نداشت و بازی با همان 2 گل رد و بدل شده در 45 دقیقه اول به اتمام رسید.

آرجنتین حالا در پنجمین بازی خود به دومین تساوی رضایت داد تا با توجه به سه بردی که داشت 11 امتیازی شود و با 11 امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به رقیب سنتی خود برازیل، بعد از این تیم در رده دوم، به صورت موقت باقی بماند. شیلی نیز با پنج امتیاز در رده ششم باقی ماند تا وضعیتش خطرناک باقی بماند.

در دیگر بازی‌های برگزار شده کلمبیا در خانه پرو 3 بر صفر به پیروزی دست یافت. بولیوی با نتیجه 3 بر یک بر ونزوئلا غلبه کرد و اروگوئه و پاراگوئه به تساوی بدون گل رضایت دادند. در آخرین دیدار هفته پنجم برزیل صدرنشین میزبان اکوادور رده سومی است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала