پوتین درباره مهمترین درسی که کرونا به بشریت داد، صحبت کرد

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین درباره مهمترین درسی که کرونا به بشریت داد، صحبت کرد
پوتین درباره مهمترین درسی که کرونا به بشریت داد، صحبت کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.06.2021
عضو شوید
رئیس‌جمهور روسیه معتقد است که مهمترین درسی بیماری همه‌گیری کرونا، آگاهی از مهترین‌ترین ارزش‌ها، سلامتی و ارتباطات انسانی است.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه امروز (جمعه، 4 جون) در همایش بین‌المللی اقتصادی سنت پترزبورگ گفت که درس اصلی بیماری همه‌گیر ویروس کرونا، آگاهی از مهترین ارزشها: سلامتی و ارتباط برقرار کردن میان انسان‌ها است.

پوتین: در دیدار با بایدن درباره ثبات راهبردی و خلع سلاح گفتگو خواهیم کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.06.2021
پوتین: در دیدار با بایدن درباره ثبات راهبردی و خلع سلاح گفتگو خواهیم کرد

وی گفت: مهم‌ترين چيز این است که ما متوجه شديم که يک ارزش فوق العاده وجود دارد- سلامتی و ارتباطات انسانی. ما این همه چیز را کمبود داشتیم و کمبودی در جریان بیماری همه‌گیر هنوز هم احساس می‌شود. ما متوجه شدیم که سلامتی و ارتباطات انسانی بالاترین ارزش ما است و بر این اساس، ما باید زندگی خود را در آینده نزدیک و فراتر از آن بسازیم.

به گفته وی ، این بیماری همه‌گیر به همه نشان داد که ما چقدر آسیب‌پذیر هستیم.

رئیس‌جمهور پوتین افزود: ما به نقش، اهمیت علم، فن‌آوری های پیشرفته و به تلاش‌های مشترک برای عبور از بحران های عمومی پی بردیم، فهمیدیم که فقط با متحد شدن می‌توانیم به نتایج مورد نیاز خود برسیم.

آقای پوتین اضافه کرد که همه‌گیر مطمئناً انواع تولید امیدوارکننده با فناوری پیشرفته را تحت تاثیر قرار داده است، همان چیزی (هوش مصنوعی و سایر موارد) که پیشرفت را در آینده نزدیک تعیین می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала