Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمجید پوگبا از کانته: او شایسته توپ طلا است

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پوگبا
پوگبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.06.2021
عضو شوید
پُل پوگبا، هافبک فرانسوی منچستریونایتد به تمجید از انگولو کانته ستاره خط میانی چلسی پرداخت و او را شایسته توپ طلا دانست.

به گزارش اسپوتنیک، چلسی فصل گذشته به لطف حضور چند ستاره‌اش بسیار خوب درخشید و موفق شد قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. در این میان انگولو کانته، هافبک فرانسوی این تیم درخشش بی‌نظیری داشت و مسبب اصلی قهرمانی تیمش در چمپیونز لیگ بود.

کانته - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.05.2021
آمار درخشان کانته در لیگ قهرمانان + عکس

درخشش این بازیکن در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، سبب شد تا وی مورد تمجید همه قرار بگیرد و کارشناسان او را یکی از مدعیان اصلی کسب توپ طلا عنوان کنند.

در این میان پُل پوگبا هافبک فرانسوی یونایتد و هموطن کانته نیز به تمجید از او پرداخته و او را شایسته توپ طلا عنوان کرده است.

وی در در این مورد گفت:" انگولو همیشه خوب بوده و همین طور بازی کرده است. من مدتها پیش گفتم که اگر چلسی قهرمان شود مناسب است که او توپ طلا را از آن خود کند. او سزاوار آن است. او همیشه عملکرد خوبی دارد و من از کاری که انجام می دهد تعجب نمی کنم بلکه تداوم آن باعث تعجب به من می شود."

این در حالی‌ست که کانته و پوگبا در حال حاضر در تیم ملی کنار هم قرار دارند و این احتمال که فرانسه قهرمان یورو شود، بسیار بالا است و در این صورت ممکن است توپ طلا به کانته برسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала