Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدایی راموس از رئال؛ امباپه دلیل اصلی دلخوری کاپیتان

© REUTERS / Vincent WestSergio Ramos, el futbolista de Real Madrid
Sergio Ramos, el futbolista de Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.06.2021
عضو شوید
یونایتد و سیتی خود را برای در اختیار گرفتن کاپیتان رئال مادرید لحظه به لحظه آماده میکنند.

 

به گزارش اسپوتنیک، پس از اینکه رسانه های اسپانیایی گزارش دادند راموس از نحوه برخورد مدیران رئال بخاطر تمدید قرارداد با او راضی نیست و این اختلاف با باز شدن صحبت ها در خصوص خرید جدی امباپه، بیشتر هم شده است، حالا دو تیم شهر منچستر در کمین برای جذب کاپیتان محبوب رئالی ها هستند.

روزنامه آ اس میگوید، رابطه میان راموس و فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال به هم خورده است و خبرهای خوبی از ماندن کاپیتان در رئال به گوش نمیخورد.

یکی از دلایل اصلی این اختلافات، کاهش 10 درصدی حقوق به دلیل همه گیری کرونا است که به دلیل نبود هوادار در ورزشگاه بیان شده است.

ظاهرا راموس تا کنون روی این موضوع پا فشاری دارد و معتقد است با او که سابقه درخشانی در رئال دارد، نباید چنین برخورد صورت گیرد.

طبق ادعای آ اس، وی به هم تیمی هایش در رئال گفته که پیشنهاد کاهش حقوق را نپذیرند، زیرا پولی که از حقوق بازیکنان پس انداز شده، صرف خرید مباپه مهاجم پی اس جی خواهد شد.

راموس 16 فصل گذشته را در پایتخت اسپانیا با رئال سپری کرده و آنها را به پنج عنوان قهرمانی در لالیگا ، چهار جام قهرمانی در لیگ قهرمانان و چهار جام جهانی باشگاه رسانده است.

قرارداد این مدافع میانی 35 ساله در 30 جون به پایان خواهد رسید.

با این حال رسانه های انگلیسی میگویند دو تیم من یونایتد و من سیتی وضعیت این بازیکن با تجربه را در لیگ برتر دنبال میکنند و منتظراند تا واکنش او را برای جدایی از رئال ببییند.

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала