Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدیدترین نشانۀ جدایی رونالدو از یوونتوس + عکس

© REUTERS / MASSIMO PINCAكريستيانو رونالدو وباولو ديبالا في يوفنتوس
كريستيانو رونالدو وباولو ديبالا في يوفنتوس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.06.2021
عضو شوید
غیبت کریستیانو رونالدو در تبلیغات اسپانسر یوونتوس، به شایعه جدایی این بازیکن از بیانکونری بیشتر دامن زده است و رسانه‌های نزدیک به باشگاه تورین مدعی اند که کریس در تابستان از این باشگاه جدا خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، مدت‌هاست که در مورد کریستیانو رونالدو خبرهایی در مورد جدایی‌اش از بیانکونری شنیده می‌شود و حرکات اخیر او نشان می‌دهد که خبر جدایی او قطعی است و این شایعات بزودی به حقیقت خواهد پیوست.

Cristiano Ronaldo ؛ کریستیانو رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.06.2021
یوونتوس جانشین احتمالی رونالدو را پیدا کرد! + عکس

در تازه‌ترین مورد، غیبت کریستیانو رونالدو در تبلیغات اسپانسر یوونتوس، به شایعه جدایی این بازیکن از بیانکونری بیشتر دامن زده است و رسانه‌های نزدیک به باشگاه تورین مدعی اند که کریس در تابستان از این باشگاه جدا خواهد شد.

شرکت «جیپ» به عنوان اسپانسر اصلی یوونتوس اخیرا تصاویری تبلیغاتی را منتشر کرده که دیبالا، دلیخت، کیه زا، کیلینی در این تصاویر هستند اما خبری از رونالدو نیست.

توتو اسپورت گزارش داده است که رونالدو در سالهای 2019 و 2020 در تبلیغات شرکت جیپ حضور پیدا کرده بود و عدم حضور وی در این تبلیغات می‌تواند نشانه‌ای جدید در مورد جدایی وی باشد.

از سویی هم آلگری سرمربی جدید بانوی پیر رابطه خوبی با رونالدو ندارد و می‌خواهد خط حمله تیمش را با دیبالا و موراتا ببندد.

این در حالی‌ست که در چند روز آخر شایعاتی مبنی به توافق این بازیکن با پی‌اس‌جی شنیده می‌شود و این احتمال که وی در تابستان راهی این باشگاه فرانسوی شود، بسیار زیاد است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала