غنی: کسانی که با داکتران بدرفتاری کرده‌اند، محاکمه می‌شوند

© @https://twitter.com/ARG_AFG غنی: کسانی که با داکتران بدرفتاری کرده اند، محاکمه می‌شوند
 غنی: کسانی که با داکتران بدرفتاری کرده اند، محاکمه می‌شوند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.06.2021
عضو شوید
رئیس جمهور غنی می‌گوید دولت متعهد است كه از مقام، شرافت و عزت پزشكان حمایت كند و كسانى كه رفتار نادرستى با آنها دارند به عدالت كشیده خواهند شد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از دفتر رسانه‌ی ارگ، محمداشرف غنی، رییس جمهور کشور، در نشستی با رهبری وزارت صحت عامه گفته است که کسانی که با داکتران و کادر درمانی برخورد نادرست کرده‌اند، مورد پی‌گرد عدلی و قضایی قرار می‌گیرند.

کرونا افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.06.2021
بحران کرونا در افغانستان/ 15 کارخانه آکسیجن از فعالیت باز ماند

این نشست به هدف مدیریت موج سوم کرونا و اقدامات آینده دولت در این مورد برگزار شده است.

غنی گفته است که دولت متعهد به حفاظت از حیثیت، عزت و وقار داکتران است.

پیش از این گزارش شده بود که پایوازان یک بیمار کرونایی که به دلیل کمبود آکسیجن جان باخته بود، بر داکتران حمله کردند و تجهیزات شفاخانه را تخریب کردند.

شماری از نزدیکان بیماران گفته‌اند که داکتران از شفاخانه‌ها فرار کرده‌ بودند؛ ادعایی که از سوی وزارت صحت عامه تأیید نشده است.

در این نشست محمداشرف غنی گفته است که 700 هزار دوز واکسین کرونا از چین به زودی به کشور می‌رسد و اقدامات لازم به خاطر فراهم کردند آکسیجن مورد نیاز از داخل و خارج انجام شود.

وحید مجروح، سرپرست وزارت صحت عامه، در این نشست گفته است که برنامه تکمیل کردن کمبود آکسیجن در شفاخانه‌ها ترتیب شده است و شماری از شفاخانه‌ها با سیستم مرکزی آکسیجن وصل شده و متباقی نیز وصل خواهند شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала