Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مصدومیت دی‌لیخت در تمرینات؛ هالند دومین مدافع مستحکم خود را از دست خواهد داد؟

© AP Photo / Martin MeissnerPortugal's Cristiano Ronaldo, left, jumps for the ball with Netherlands' Matthijs de Ligt during the UEFA Nations League final soccer match between Portugal and Netherlands at the Dragao stadium in Porto, Portugal, Sunday, June 9, 2019.
Portugal's Cristiano Ronaldo, left, jumps for the ball with Netherlands' Matthijs de Ligt during the UEFA Nations League final soccer match between Portugal and Netherlands at the Dragao stadium in Porto, Portugal, Sunday, June 9, 2019. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.06.2021
عضو شوید
ماتیاس دی‌لیخت مدافع مستحکم تیم ملی هالند و یوونتوس، در تمرینات امروز لاله‌های نارنجی از ناحیه کشاله ران مصدوم شد و تمرین را نیمه‌تمام گذاشت.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی هالند از یک هفته به این سو تمرینات خود را جهت آمادگی برای رقابت‌های یورو که قرار است جمعه این هفته آغاز شود، برگزار کرده است و ستاره‌های این تیم زیر نظر فرانک دی‌بوئر به تمرین می‌پردازند.

هالند که یکی از مدعیان اصلی این رقابت‌ها است، در تمام پُست‌ها ستاره‌های مطرح در اختیار دارد و تمام تلاش خود را انجام خواهد داد تا با درخشش این ستاره‌ها قهرمانی یورو را کسب کند.

این تیم اما امروز یکی از ستاره‌های خود را از دست داد و ماتیاس دی‌لیخت در تمرینات از ناحیه کشاله ران مصدوم شد و تمرین را نیمه‌تمام گذاشت.

فرانک دی‌بوئر سرمربی تیم ملی هالند در پایان تمرین مصدومیت این بازیکن را تایید کرد اما در مورد زمان دوری او از میادین چیزی به زبان نیاورد.

براساس گزارش‌های رسانه‌های هالندی، مصدومیت دی‌لیخت جدی به نظر می‌رسد و این احتمال وجود دارد که او رقابت‌های یورو را از دست دهد.

در صورتی که این اتفاق بیفتد، پس از ورجیل فن‌دایک که قبل از این رقابت‌های یورو را از دست داده بود، دی‌لیخت دومین مدافع مستحکم این تیم خواهد بود که برای لاله‌های نارنجی در جام ملت‌های اروپا به میدان نخواهد رفت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала