Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشدار به بارسا در خصوص واینالدوم؛ پی اس جی به صحنه وارد شد

© REUTERS / JON SUPERSoccer Football - Premier League - Liverpool v Wolverhampton Wanderers - Anfield, Liverpool, Britain - December 6, 2020 Liverpool's Georginio Wijnaldum celebrates scoring their second goal
Soccer Football - Premier League - Liverpool v Wolverhampton Wanderers - Anfield, Liverpool, Britain - December 6, 2020 Liverpool's Georginio Wijnaldum celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.06.2021
عضو شوید
در حالی که به نظر میرسد کارهای انتقال جورجینیو واینالدوم به بارسا نهایی شده است، پی اس جی نیز برای به خدمت گرفتن این بازیکن هلندی وارد عمل شده است.

به گزارش اسپوتنیک، رسانه ها گزارش دادند، پاری سن ژرمن در حال برنامه ریزی لحظه آخری برای جذب جورجینیو واینالدوم است تا او را از چنگ بارسا بیرون بکشد.

هافبک هلندی پس از خداحافظی در آخرین بازی لیگ برتر با هم تیمی هایش، در پایان این ماه با پایان قراردادش، لیورپول را ترک خواهد کرد.

در حال حاضر اعتقاد بر این است که او بازیکن جدید بارسا خواهد شد و بیشتر کارهای انتقال او انجام شده است، اما طبق ادعای رسانه های معتبر آز جمله ESPN پی اس جی با یک بسته مالی فوق العاده خوب میخواهد اجازه بارسایی شدن واینالدوم را ندهد.

View this post on Instagram

A post shared by Diario SPORT (@diariosport)

ظاهرا مائوریسیو پوچتینو به دنبال تقویت تیمش برای کسب عنوان قهرمانی فرانسه در فصل بعدی است.

این در حالیست که واینالدوم چندی پیش اعتراف کرد که از بارسا در تابستان گذشته پیشنهاد داشته است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала