Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اطمینان آنچلوتی به هواداران: شرایط رئال مادرید خوب است

© AFP 2023 / JAVIER SORIANO / FILESCarlo Ancelotti
Carlo Ancelotti  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.06.2021
عضو شوید
کارلو آنچلوتی سرمربی جدید تیم فوتبال رئال مادرید به هواداران تیمش اطمینان داد، شرایط تیمش برای حضور قدرتمند در فصل بعد کاملا به خوبی پیش میرود.

به گزارش اسپوتنیک، سرمربی ایتالیایی که به تازگی جانشین زیدان روی نیمکت رئال مادرید شده است، امیدوار است، تغییرات و فوتبال مثبتی را در لوس بلانکوس به ارمغان و به نمایش بگذارد.

آنچلوتی در خصوص وضعیت کنون رئال مادرید به تلویزیون این باشگاه گفت: "من با تجربه بیشتر بازگشته ام، رئال مادرید را به خوبی می شناسم، تیم و من در گذشته با هم تجربه های خوبی کسب کردیم و این بار نیز می خواهیم خوب عمل کنیم." .

وی گفت: "نکته مهم و ضروری باشگاه این است که تیم باید هجومی، تماشایی و با كیفیت بازی کند که البته حالا شرایط همین طوری است و هیچ چیز تغییر نكرده است."

آنچلوتی وظیفه هدایت تیمی را بر عهده دارد که نه رونالدویی وجود دارد و نه شاید خبری از گرت بیل با کیفیت همان دوران باشد. در واقع باید از ستاره هایی همچون وینیسیوس جونیور و رودریگو در تیمش بهره گیری کند.

آنچلوتی افزود: "یک مربی به تنهایی نمی تواند موفق باشد، این موفقیت با کار گروهی بازیکنان و حتی کدر مدیریتی تیم به دست می آید.

وی گفت: "هنگامی که من برای اولین بار به اینجا آمدم، چهار بازیکن از کاستیا را به تیم اول دعوت کردم که درخشش بسیار خوبی نداشتند، امیدوارم حالا هم با حضور بازیکنان جوانی که در ترکیب داریم، بهترین ها را کسب کنیم. زیرا تجربه مهم است، اما کاری که جوانان انجام میدهند، بی نظیر است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала