Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ایستادگی بارسا در برابر پی‌اس‌جی بخاطر هافبک هالندی

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر واینالدوم
واینالدوم  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.06.2021
عضو شوید
سران بارسلونا در برابر پیشنهاد پی‌اس‌جی برای جذب واینالدوم ایستادگی خواهند کرد و تصمیم دارند با ارائه پیشنهاد خوب‌تر جذب هافبک واینالدوم را نهایی سازند.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا هفته گذشته مذاکرات بسیار خوبی با نماینده جورجینو واینالدوم داشت و دو طرف به توافق شفایی دست یافته بودند و به نظر می‌رسد کاتالان‌ها جذب این بازیکن را به صورت رسمی اعلام کنند.

Soccer Football - Premier League - Liverpool v Wolverhampton Wanderers - Anfield, Liverpool, Britain - December 6, 2020 Liverpool's Georginio Wijnaldum celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.06.2021
ورزش
هشدار به بارسا در خصوص واینالدوم؛ پی اس جی به صحنه وارد شد

باشگاه پاریسن‌جرمن اما از راه رسید و پیشنهاد مالی خوبی به واینالدوم ارائه داد و این موضوع توافق نماینده هافبک هالندی را با بلوگرانا برهم زد زیرا پیشنهاد بارسا نسبت به پی‌اس‌جی کمتر و با بندهای متغییر فراوان بود که سبب می‌شد پول به صورت مستقیم به دست مدیر برنامه‌های و خود بازیکن نرسد.

پیشنهاد پی‌اس‌جی اما برعکس از لحاظ مالی بسیار جذاب بود که پول زیادی به جیب واینالدوم و مدیر برنامه‌های وی می‌ریخت.

براساس گزارش اسپورت، سران بارسلونا تسلیم نخواهند شد و تصمیم دارند با فشار بیشتر از طریق کومان و ارائه پیشنهاد بهتر، واینالدوم را از پیوستن به پاریسن‌جرمن منصرف کنند و او را به خدمت بگیرند.

با ماندن کومان و آمدن احتمالی ممفیس دیپای، سران بارسا امیدوار اند که وینالدوم بخاطر احساس راحتی با این دو هالندی پیشنهاد جدید را بپذیرد و به جمع کاتالان‌ها اضافه شود.

واینالدوم زیر نظر مربی ای کار خواهد کرد که او را کاملاً بشناسد و در طول فصل دقیقه‌های زیادی به او فرصت دهد، این مهم با توجه به این واقعیت است که جام جهانی 2022 نزدیک است و هافبک هالندی می‌خواهد با پیراهن لاله‌های نارنجی در این رقابت حضور یابد.

بارسلونا امیدوار است جذب این بازیکن را قبل از آغازمسابقات یورو نهایی سازد و به سمت سایر خریدهای خودش و جدایی برخی بازیکنان دیگر برود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала