ترامپ فکر ریاست مجلس نمایندگان آمریکا را در سر دارد

© Carlos Barriaترامپ فکر ریاست مجلس نمایندگان آمریکا را در سر دارد
ترامپ فکر ریاست مجلس نمایندگان آمریکا را در سر دارد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.06.2021
عضو شوید
رئیس جمهور سابق ایالات متحده از دلچسبی خود برای احراز کرسی ریاست مجلس نمایندگان آمریکا سخن گفت.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Hill دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین ایالات متحده در مصاحبه‌ای رادیویی گفت که ممکن است نامزدی برای ریاست مجلس نمایندگان آمریکا در سال 2022 را در نظر بگیرد و تاکید کرد که این ایده "جالب" است.

این ایده قبلاً توسط استیو بانون، دستیار سابق ترامپ مطرح شده بود، اکنون وین آلین روت، مجری رادیویی محافظه کار نیز در مصاحبه با او این مساله را بازگو کرد.

 نانسی پلوسی: از موهای ترامپ می گیرم و از کاخ سفید بیرونش می کنم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.12.2020
نانسی پلوسی: از موهای ترامپ می گیرم و از کاخ سفید بیرونش می کنم

ترامپ در خصوص این پیشنهاد گفت: این بسیار جالب است بله شما می‌دانید این بسیار جالب است.

ترامپ از این صحبت کرد که برخی پیشنهاد نامزدی او برای مجلس سنا را داده‌اند. او در پاسخ به مجری گفت: اما شما می‌دانید چطور است، ایده شما ممکن است بهتر باشد و بسیار جالب است.

دونالد ترامپ از زمان شکست خوردن به جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری 2022  به طرح بیانیه‌های مبهمی در خصوص آینده سیاسی خود پرداخته است. او چند بار نیز تلویحا به این اشاره کرده که ممکن است در انتخابات سال 2024 مجددا برای ریاست جمهوری نامزد شود.

اظهار نظر اخیر او نیز بلافاصله بعد از آن مطرح شد که فیسبوک ممنوعیت فعالیت ترامپ در این شبکه اجتماعی را برای دست کم دو سال دیگر تمدید کرد.

رئیس جمهوری سابق آمریکا در خصوص نامزدی برای ریاست مجلس نمایندگان باید به این فکر کند که از چه منطقه‌ای برای این مجلس نماینده شود. او در صورت نامزدی برای ریاست مجلس نمایندگان ممکن است با نانسی پلوسی دموکرات که در جنوری 2021 مجددا به این سمت انتخاب شد، رقابت کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала