Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سومین جایزه برای سیتی؛ فودن بهترین بازیکن جوان لیگ برتر شد

© REUTERS / CARL RECINEManchester City players pose with the trophy as they celebrate after winning the Carabao Cup
Manchester City players pose with the trophy as they celebrate after winning the Carabao Cup - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.06.2021
عضو شوید
پس از انتخاب روبن دیاس به عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ برتر و پپ گواردیولا به عنوان بهترین سرمربی، جایزه بهترین بازیکن جوان لیگ برتر نیز به فیل فودن از منچسترسیتی رسید.

به گزارش اسپوتنیک، فصل 2021-2020 لیگ برتر انگلیس، با فراز و فرودهای زیادی به همراه بود و در پایان این رقابت‌های منچسترسیتی موفق شد با اختلاف فاحش نسبت به رقبأ عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کند.

پس از قهرمانی سیتی، 6 بازیکن این تیم به انتخاب اتحادیه بازیکنان حرفه‌ای انگلستان، در ترکیب منتخب لیگ برتر قرار گرفت و امروز نیز این تیم تمامی جوایز بهترین‌های فصل لیگ برتر را درو کرد.

ساعتی قبل پپ گواردیولا و روبن دیاس، سرمربی و مدافع منچسترسیتی به عنوان بهترین سرمربی و بازیکن لیگ برتر در فصل 2020/21 انتخاب شدند و حالا هم فیل فودن هافبک جوان این تیم به عنوان بهترین بازیکن جوان لیگ برتر در فصل گذشته انتخاب شد.

این بازیکن با کسب آرای بیشتر نسبت به دومنیک کالورت لوین، ایلان مسلی، مارکوس راشفورد، میسون مونت، دکلان رایس و بوکایو ساکا به این عنوان دست یافت و سومین جایزه را نیز برای سیتی به ارمغان آورد.

فودن پس از جدایی داوید سیلوا، نقش زیادی در ترکیب سیتی داشت و فصل گذشته بازی‌های زیادی برای تیمش انجام داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала