پوتین: اتهام‌زنی به روسیه درباره حمله سایبری به «کارخانه گوشت» در امریکا، بی‌معنی است

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: اتهام‌زنی به روسیه درباره حمله سایبری به «کارخانه گوشت» در امریکا، بی‌معنی است
 پوتین: اتهام‌زنی به روسیه درباره حمله سایبری به «کارخانه گوشت» در امریکا، بی‌معنی است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.06.2021
عضو شوید
رئیس‌جمهور روسیه بیانیه درخصوص دخالت روسیه در حمله سایبری به «کارخانه گوشت» در امریکا را بی معنی خواند.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه بیانیه در خصوص دخالت روسیه در حملات سایبری به « فلان کارخانه فرآوری گوشت» و به کدام خط لوله در امریکا را بی معنی خواند.

پوتین از روش امریکایی ها برای تولید گاز انتقاد کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.06.2021
پوتین از روش امریکایی ها برای تولید گاز انتقاد کرد

رئیس‌جمهور پوتین در مصاحبه با کانال یک در حاشیه همایش بین‌المللی اقتصادی سنت پترزبورگ گفت: من درباره فلان کارخانه فرآوری گوشت شنیدم. کاملاً بی معنی و مسخره است. خط لوله نیز کاملاً مسخره است. به‌نظر می‌رسد، سهامدار یا سهامداران شرکتی که این سیستم خط لوله را در اختیار دارد حتی به باج‌گیران نیز پول پرداخت کرده است. خوب، مسخره است که روسیه مقصر این مسئله بدانیم.

وی خاطرنشان کرد که خدمات امریکا باید کسی را پیدا کنند که باج‌گیر است.

رئیس‌جمهور پوتین افزود: برای اخاذی پول از برخی شرکت‌ها؟ علاوه براین، ما با نوعی مرع یا گوشت گاو سروکار نداریم. این فقط مسخره است.

 (Colonial Pipeline) بزرگترین اپراتور خط لوله در امریکا، توسط باج افزار (DarkSide) مورد حمله قرار گرفته است. اف‌بی‌آی عامل این حمله DarkSide را می‌داند. جو بایدن، رئیس‌جمهور امریکا به نقل از اف‌بی‌آی گفته بود که موقعیت هکرها در روسیه شناسایی شده است، اما مقامات در این ماجرا دخیل نیستند.

پیش از این، در نتیجه یک حمله سایبری به بزرگترین شرکت بین‌المللی تولید گوشت (JBS Food) که منجر به تعطیلی موقت تمام کارخانه‌های تولید گوشت گاو در امریکا شده بود. در حال حاضر کارخانه‌ها به تدریج به حالت عادی بر می‌گردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала