Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد ونگر از انتخاب‌های انریکه سرمربی اسپانیا

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر آرسن ونگر Футбол. ЛЧ УЕФА. Матч "Шахтер" - "Арсенал"
آرسن ونگر    Футбол. ЛЧ УЕФА. Матч Шахтер - Арсенал - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.06.2021
عضو شوید
آرسن ونگر سرمربی سابق آرسنال از انتخاب‌های لوئیز انریکه سرمربی اسپانیا شوکه شده و این کشور را فاقد قدرت در یورو دانست.

به گزارش اسپوتنیک؛ آرسن ونگر سرمربی سابق آرسنال از انتخاب‌های لوئیز انریکه برای اسپانیا بدون بازیکنان رئال مادرید در یورو 2020 شوکه شد. سرمربی رکوردار سابق توپچی‌ها همچنان قدرت و تسلط فعلی اسپانیا را زیر سوال برد.

ونگر می‌گوید: "اسپانیا به یک تورنمنت بزرگ می‌رود، هیچ بازیکن رئال مادرید وجود ندارد؟ باور نکردنی است. و من فکر نمی‌کنم این یک مشکل از انریکه باشد. این فقط یک مشکل در حال حاضر است. آنچه در دو سه سال گذشته اتفاق افتاده، بارسلونا ضعیف‌تر و اسپانیا ضعیف‌تر است."

ونگر در حالی‌که تغییرات قهرمان 2012 اروپا را زیر سوال می‌برد، با این وجود اما او اسپانیایی‌ها را به دلیل تسلط شان در این سال‌ها ستایش کرد: "شخصاً اعتبار زیادی به اسپانیا می‌دهم زیرا این تنها تیمی است که دیده‌ام و برای سه بار متوالی بر مسابقات سلطه داشته است."

آرسن ونگر افزود: "در سال 2008، آنها قهرمان اروپا شدند. 2010 آنها قهرمان جام جهانی شدند. 2012 آنها قهرمان اروپا گردیدند. من قبلاً چنین چیزی را نمی‌دیدم. اما از آن زمان، آنها سقوط کرده‌اند. و آنچه شما به من می‌گویید وجود دارد، هیچ بازیکن اسپانیایی از رئال مادرید در تیم ملی دیده نمی‌شود."

ونگر در ادامه تصریح نمود: "من در تمام زندگی‌ام رئال مادرید را دنبال کردم! باور نکردنی است که اسپانیا بدون بازیکن رئال به یک تورنمنت بزرگ می‌رود."

در نتیجه ونگر همان قدرت و تسلطی را که اسپانیا قبلاً داشت و همه چیز را جاروب می‌زد را فعلا نمی‌بیند: "آنها یک مدیر باتجربه دارند و همیشه از سطح فنی مورد نظر در مسابقات بزرگ برخوردار هستند. اما شما همان قدرت، همان تسلط، همان اعتماد به نفس را در تیم نمی‌بینید."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала