Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا در کمین برای جذب سه بازیکن دیگر از سیتی

© Photo / Football on BT Sport/twitterلاپورت بازیکن من سیتی The Man City players are all wearing the shirt of Aymeric Laporte. A symbol of solidarity as their teammate fights back from a long-term injury
لاپورت بازیکن من سیتی  The Man City players are all wearing the shirt of Aymeric Laporte. A symbol of solidarity as their teammate fights back from a long-term injury - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.06.2021
عضو شوید
اسپورت کاتالونیا گزارش داده است که آیمریک لاپورت و دو بازیکن دیگر نیز مورد توجه بارسلونا قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک، هر چند که این مدافع فرانسوی- اسپانیایی تا سال 2025 با منچسترسیتی قرارداد دارد اما با خرید روبن دیاز و بازگشت استونز از مصدومیت امسال به شدت کمرنگ بوده است و احتمال جدا شدنش کم نیست.

البته جدایی اریک گارسیا شاید دقایق لاپورت را بیشتر کند اما سیتی مدتهاست که شرایط خرید ژول کنده از سویا را دنبال می کند که بدن ترتیب ممکن است که عرصه بر این مدافع که به تازگی تابعیت اسپانیایی را پذیرفته و برای تیم ملی اسپانیا بازی می کند، تنگ تر شود.

​اسپورت مدعی است که شاید بارسلونا حاضر شود که سرجی روبرتو را برای کاهش مبلغ انتقال پیشنهاد بدهد. روبرتو رابطه خوبی با پپ گواردیولا دارد و بارسا در مورد ماندنش مطمئن نیست چرا که فقط یک سال از قراردادش مانده و هنوز برای تمدید به توافق نرسیده است. دو سال پیش نیز شایعاتی در مورد پیوستن روبرتو به سیتی مطرح شده بود.

از سویی اسپورت گزارش داده است که رابطه سیتی و بارسا بهتر شده است و به همین خاطر کاتالان ها شرایط جذب گوندوگان و گابریل ژسوس را هم مد نظر قرار داده اند. بارسا البته اریک گارسیا و آگوئرو را هم در همین تابستان با اتمام قراردادشان با منچسترسیتی به خدمت گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала