Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خرید جدید بارسلونا: "می خواهم همه چیزم را برای باشگاه بدهم"

© AFP 2023 / LLUIS GENEبارسلونا اف سی
بارسلونا  اف سی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.06.2021
عضو شوید
اریک گارسیا مدافع و خرید جدید بارسا در گفتگویی با تلویزیون این باشگاه اعلام کرد بی صبرانه منتظر شروع رقابت هاست تا برای تیمش به میدان برود.

به گزارش اسپوتنیک، اریک گارسیا سه شنبه گذشته به عنوان خرید جدید باشگاه بارسا از من سیتی به طور رسمی در ورزشگاه نیوکمپ معرفی شد.

بدون شک حضور او در بارسا میتواند به تقویت خط دفاعی این تیم که در دو فصل پیش تزلزل زیادی داشته، کمک کند.

اریک گارسیا که زیر نظر پپ گواردیولا به یک بازیکن مورد اعتماد در خط دفاع  تبدیل شد، پس از بازگشت به بارسا امیدوار است در ترکیب تیم کومان جایش را پیدا کند و به خط دفاعی تیمش کمک کند.

او که از آکادمی باشگاه بارسا و در 16 سالگی برای تحصیلش به انگلیس رفت و رفته رفته خودش را در تیم سیتی به اثبات رساند پس از بارسایی شدن در یک مصاحبه اختصاصی با BarçaTV + گفت:" حضور در اینجا یک رویا است، من به عنوان بازیکن بارسلونا بزرگ شده ام و باید در بارسا بازی کنم، فکر می کنم اینجا مکانی است که هر فوتبالیستی می خواهد باشد. بی صبرانه منتظر شروع تمرینات هستم تا پیراهن بارسا را بپوشم.

وی گفت: من پنج سال پیش در چنین جایگاهی بودم و فکر می کردم اگر روزی فرصتی پیدا کنم دوباره به بارسا می آیم. اکنون واقعاً آن را دارم، این یک چیز خارق العاده است که حالا آنها من را بازیابی کرده اند و من تمام تلاش خود را برای این باشگاه می کنم. بارسا به من همه چیز داده است و اکنون او من را بهبود بخشیده است. "

پنج سال پیش بازی ها را در جایگاه تماشا می کردم و اکنون این فرصت برای من فراهم شده است. فوق العاده است

ارگ گارسیا در خصوص هم بازی شدن دوباره با آنسو فاتی که در گذشته در لاماسیا با هم بازی بودند نیز گفت: لاماسیا محل استعدادهای خارق العاده است، من فرصت داشتم مدت ها با آنسو بازی کنم و اکنون دوباره با هم بازی خواهیم کرد، چیز باورنکردنی است. من فکر می کنم که او در اینجا یک زندگی عالی خواهد داشت.

وی در پایان گفت: هدف من کمک به تیم است، من با تجربه بیشتری می آیم و می خواهم هرچه بیشتر بازی کنم.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала