Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال و بارسا به اتلتیکو حسودی میکنند؛ قرارداد جنگجوی قهرمان تمدید میشود

© REUTERS / Carl RecineТренер "Атлетико Мадрид" Диего Симеоне во время матча 1/8 финала с "Ливерпулем" после забитого его командой гола
Тренер Атлетико Мадрид Диего Симеоне во время матча 1/8 финала с Ливерпулем после забитого его командой гола - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.06.2021
عضو شوید
منبع مادرید میگوید قرارداد دیه گو سیمئونه سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید به زودی تمدید خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه مادریدی آ اس میگوید، باشگاه اتلتیکومادرید از عملکرد سرمربی آرژانتینی تیمش که سفید و سرخ پوشان مادرید را دوباره پس از شش سال به قهرمانی لالیگا رساند، راضی هستند و از همین رو میخواهند وی را در تیم شان نگه دارند.

طبق گزارش آ اس، قرارداد سیمئونه تا سال 2024 تمدید خواهد شد و او به کارش در تیم قهرمان لالیگا ادامه خواهد داد.

این گزارش ادعا کرده است که سمیئونه برای تقویت خط حمله تیمش خواستار جذب لاوتارو مارتینز هم وطنش شده که در اینتر بازی میکند و دو تیم رئال و بارسا نیز وضعیت او را دنبال میکنند.

این در حالیست که اتلتیکو نیز به دلیل مشکلات مالی ناشی از کرونا توانایی پرداخت 70 میلیون یورو را به اینتر ندارد و این کار برای راضی نگه داشتن الچلو چندان آسان به نظر نمیرسد.

مدیران اتلتیکو به این نظراند که سیمئونه اتلتیکو را یک تیم قدرتمند در مسابقات لالیگا و اروپایی معرفی کرده و با تغییر سیستم و سبک بازی این تیم، حالا اتلتی ها یک مدعی دررقابت ها هستند.

به عقیده آنان، سیمئونه ثباتی را به اتلتیکو داده است که حتی رئال مادرید و بارسا از ارائه آن محروم اند و در واقع هر دو تیم به وضعیت اتلتیکو حسودی میکنند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала