Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چفرین با آنیلی صلح نمی‌کند

© AFP 2023 / Aris MessinisПрезидент УЕФА Александр Сеферин
Президент УЕФА Александр Сеферин - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.06.2021
عضو شوید
الکساندر چفرین به حملات اش بر علیه باشگاه‌های شورشی به خصوص یوونتوس پایان نمی‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک؛ الکساندر چفرین رئیس یوفا قصد صلح با آندره آنیلی رئیس اجرایی یوونتوس ندارد. او به حملات‌اش پس از سوپرلیگ اروپا همچنان بر علیه آنیلی ادامه می‌دهد.

رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس سخت‌ترین سخنان را از رئیس اسلوانیایی دریافت کرده‌اند و سران باشگاه ایتالیایی آخرین هدف انتقادات رئیس یوفا هستند.

چفرین به روزنامه "سو فوت" گفت: "ما می‌توانیم قهرمانان اصلی را به سه دسته تقسیم کنیم. من آندره آنیلی را در وهله اول قرار می‌دهم، این شخصی است. از نظر من، این مرد دیگر وجود ندارد. فکر کردم ما دوست هستیم اما او تا آخرین لحظه به من دروغ گفت. روزی اطمینان حاصل کرد، وقتی‌که روز قبل از آن همه اسناد لازم برای راه اندازی سوپرلیگ را امضا کرده باشم، دیگر نگران نیستم."

رئیس یوفا همچنان به حمله‌اش ادامه می‌دهد: "در دسته دوم من گروهی از رهبران را قرار می‌دهم كه آنها را بسیار نزدیك به خود می‌دانستم و از این‌كه آنها پیش از این به من نگفتند كه قصد انجام چه کاری را دارند، متاسفم. سرانجام در گروه آخر مدیرانی هستند که من با آنها ارتباط ممتازی نداشته‌ام. من آنها را سرزنش نمی‌کنم اما آنها نیز با عواقب عملکرد خود مواجه خواهند شد."

شکاف کاملاً بین یوفا و باشگاه‌های اصلی حمایت کننده از پروژه سوپرلیگ اروپا است. با پرونده علنی مجازات احتمالی یوونتوس، رئال مادرید و بارسلونا "فوق العاده" در انتظار پایان نیست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала