Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژیرو هم با بنزما صلح کرد: جشن قهرمانی خود را در کارتینگ می‌گیریم، نه فورمول یک

© Sputnik / Виктор Толочко /  مراجعه به بانک تصاویر ژیرو
ژیرو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.06.2021
عضو شوید
ژیرو و کریم بنزما، دو مهاجم تیم ملی فرانسه، در چند سال اخیر اختلافاتی با هم داشتند که به نظر می‌رسد با حضور مجدد ستاره رئال مادرید در جمع خروس‌ها، این اختلافات حل شده است.

به گزارش اسپوتنیک، کریم بنزما از سال 2015 به بعد به دلیل اخاذی از متئو والبوئنا، به مدت شش سال از تیم ملی دور بود و دیدیه دشان این بازیکن را به اردوی خروس‌ها دعوت نمی‌کرد.

کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.06.2021
ورزش
ماموریت جدید بنزما؛ امیدوارم امباپه هر چه زودتر رئالی شود

در نبود بنزما، اولیویه ژیرو مهاجم چلسی در نوک حمله خروس‌ها قرار می‌گرفت و درخشش خوبی نیز داشت.

بنزما و ژیرو اما در این مدت شش سال بارها به همدیگر تاختند و کنایه‌های سنگینی به هم زدند. مهاجم رئال مادرید باری خود را فورمول یک و ژیرو را کارتینگ عنوان کرده بود که این موضوع سبب خشم مهاجم چلسی و افزایش اختلافات بین این دو بازیکن شده بود.

اما حالا به نظر می‌رسد که با بازگشت بنزما که چند روز قبل به اردوی خروس‌ها پس از شش سال دعوت شد، این اختلافات نیز حل شده است و دیگر خبری از کنایه‌های سنگین این دو مهاجم نیست زیرا ژیرو گفته است که در صورت قهرمانی فرانسه در رقابت‌های یورو، این دستاورد را با بنزما در یک موتر کارتینگ جشن خواهد گرفت.

ژیرو در مورد در حرف‌های بنزما گفت:" باید یاد بگیریم که چگونه ببخشیم و دیگر کینه‌ای نداشته باشیم. ما می‌توانیم در صورت قهرمانی در یورو آن را در یک ماشین کارتینگ جشن بگیریم. این یک تصویر جالب خواهد بود."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала