Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای داغ در اسپانیا: امباپه در بین یورو رئالی میشد

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.06.2021
عضو شوید
برنامه اسپانیایی ال چرینگیتو در ادعایی مهم گفته توافقات بر سر انتقال امباپه به رئال مادرید در حال نهایی شدن است و خبر جا به جای این مهاجم فرانسوی در طول برگزاری مسابقات یورو اعلام می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، مدت‌هاست زمزمه‌های زیادی مبنی بر احتمال حضور امباپه در رئال مادرید در رسانه‌ها شنیده می‌شود.

 فلورنتینو پرز از سال گذشته به شدت به دنبال این بود کیلیان امباپه را به رئال بیاورد که این اتفاق رخ نداد و حالا در برنامه الچرینگیتو اعلام شده امباپه حین برگزاری یورو اعلام خواهد کرد که با رئال مادرید قرارداد بسته است.

امباپه تنها یک سال دیگر با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و این مسئله باعث می‌شود مدیران تیم فرانسوی علاوه بر تلاش جهت تمدید قرارداد، در فکر فروش او هم باشند تا پولی بدست آورند. در غیر این صورت باید او را به صورت رایگان به تیم‌های دیگر بدهند.

​در برنامه ال چرینگیتو اعلام شده این معامله در روزهای آتی قطعی می‌شود و پس از توافقات و نهایی شدن، در طول برگزاری مسابقات یورو اعلام می‌شوند.

همچنین اشاره شده کریم بنزما از زمان برگشتن به تیم ملی فرانسه در تمرینات با امباپه صحبت‌های زیادی داشته و احتمالا او هم در این انتقال تاثیر داشته است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала