Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئیس اینتر در مورد جدایی کونته: "دیدگاه‌های متفاوت ما منجر به جدایی شد"

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان
آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.06.2021
عضو شوید
ژانگ رئیس باشگاه اینتر، دلیل این‌که کونته قهرمان سری آ را ترک نمود، بیان کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ استیون ژانگ رئیس اینتر، این‌که چرا "آنتونیو کونته" پُست خود را پس از قهرمانی این تیم در سری آ ترک نمود بیان داشت و اعتراف کرد که "تفاوت دیدگاه‌ها منجر به جدایی" شده است.

کونته در 26 می با رضایت دو طرف از سمت‌اش استعفا کرد و به حضور دو ساله‌اش که طی آن نراتزوری را برای اولین بار در 11 سال گذشته در ایتالیا به اولین اسکودتو رسان، پایان داد.

گزارش شده که کونته پس از این‌که به آنها گفته شد برای کاهش هزینه‌ها به فروش تعدادی از بازیکنان اصلی نیاز دارند، از اینتر فاصله گرفت و ژانگ اکنون تأیید کرد که در میان عدم اطمینان مالی بیماری همه گیر ویروس کرونا، آماده سازش نبود.

ژانگ در گفتگویی با گاتزتا دلواسپورت از انتخاب سیمئونه اینزاگی به عنوان جانشین کونته، گفت: "از اولین لحظه تصاحب اینتر، فکر کردیم که کونته بهترین مربی برای پروژه ما خواهد بود. دو سال پیش ما سرانجام موفق شدیم او را به نراتزوری بیاوریم. اطمینان داشتم كه كونته یك مربی برنده است: این دلیلی است كه باعث شد ما در دو سال گذشته سرمایه گذاری زیادی روی او و تیم انجام دهیم."

ژانگ افزود: "تابستان گذشته همه گیری به میزان قابل توجهی بر درآمد ما تأثیر گذاشته بود، اما ما با او ادامه دادیم و متمرکز بر این فصل بودیم که می‌توانستیم پیروز شویم."

او در ادامه تصریح نمود: "تصمیم درست بود اما اکنون لایحه‌ای كه از طرف همه گیری ارائه شده به گونه‌ای است كه ما نمی‌توانیم با جستجوی پس اندازهایی كه منجر به تعادل بودجه در آینده می‌شود، در بررسی اوضاع کوتاهی كنیم. ما باید هزینه‌ها را کاهش دهیم و خطرات را کنترل کنیم. بدیهی است که این امر بر استراتژی بازار نقل و انتقالات نیز تأثیر می‌گذارد. دیدگاه‌های مختلف ما در مورد اوضاع منجر به جدایی شد."

"آنچه برای او اساسی نبود، برای باشگاه بود و بالعکس. کونته یک مربی عالی است اما من به عنوان رئیس باید به جامدادی باشگاه فکر کنم."

İngiltere Premier Lig ekibi Chelsea'nin yolları ayıdıkları Antonio Conte  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.05.2021
ورزش
رسمی؛ کونته از اینتر جدا شد

کارنامه کونته در اینتر

کونته جانشین لوسیانو اسپالتی در کرسی داغ اینتر در ماه می 2019 شد و تیمی را به تازگی بدست آورد که مقام چهارم سری A را گرفته بود.

نراتزوری در اولین فصل هدایت مربی 51 ساله تنها یک امتیاز از یوونتوس کم آورد و در حالی که به فینال لیگ اروپا راه یافت، اما مغلوب سویا شد. اینتر در فصل 2020/21 با مدلی جدید برای تصاحب تاج ایتالیا پیش رفت و یووه را شکست داد و با اختلاف 12 امتیازی، صدرنشین ماند و کونته با رکورد 64 برد از 102 بازی از این تیم جدا گشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала