Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیلی دورتمند به تیم های خواهان ستاره طلایی+عکس

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.06.2021
عضو شوید
تیم فوتبال دروتمند با برچسپ زدن رقم درشت 200 میلیون روی هالند، زمینه فروش ستاره نروژی تیمش را برای تیم های خواهان او سخت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، گزارش شده است که بوروسیا دورتموند با قرار دادن 172 میلیون پوند (200 میلیون یورو) هزینه برای مهاجم گلزنش، تلاش خود را برای حفظ ارلینگ هالاند در این باشگاه دو برابر کرده است.

روزنامه آ اس با انتشار عکس  ماشین گلزنی زنبورها نوشته: هالند، 200 میلیون

View this post on Instagram

A post shared by Diario AS (@diarioas)

هالند پس از درخشش در سیگنال ایدونا پارک خود را به سطح بالاتری رسانده و حالا نیز به عنوان یکی از محبوب ترین بازیکنان جهان شناخته شده میشود.

به گزارش نشریه اسپانیایی AS، اکنون دورتموند کار تیم های های لیگ برتری از جمله منچستر یونایتد، سیتی و چلسی و همچنین تیم های لالیگایی مثل رئال و بارسا برای خرید این بازیکن فوق العاده با این قیمت سخت خواهد کرد.

چلسی که به تازگی قهرمان اروپا شده است نیز مشتاق است این ستاره را به خدمت بگیرد، اما با این قیمت باور نکردنی، کار تمام تیم های خواهان جذب او سخت خواهد شد.

در اسپانیا نیز گزارش ها حاکی از آن است که رئال در صورتی برای خرید هالند وارد عمل خواهد شد که از خرید امباپه منصرف شود، زیرا ستاره فرانسوی در اولویت باشگاه است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала