Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توافق با دورتموند؛ شکار بزرگ در راه منچستر

© AP Photo / Lars BaronJadon Sancho in action for Borussia Dortmund
Jadon Sancho in action for Borussia Dortmund - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.06.2021
عضو شوید
به نظر می‌رسد که سرانجام داستان منچستر یونایتد و جیدون سانچو به سرانجام مطلوب برسد و توافق نهایی برای انتقال این بازیکن از بوندسلیگا به لیگ جزیره رقم بخورد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه دورتموند در حال آماده سازی شرایط برای صدور اجازه خروج سانچو است و این بازیکن انگلیسی احتمالاً در پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو به تیم محبوب خود یعنی منچستر یونایتد می‌پیوندد.

Jadon Sancho in action for Borussia Dortmund - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.05.2021
ورزش
دورتموند از موضع خود پایین آمد؛ سانچو یونایتدی می‌شود؟

سال گذشته بود که باشگاه منچستر یونایتد برای جذب سانچو تلاش بسیاری کرد و خود این بازیکن نیز به صورت رسمی درخواست خود را برای این انتقال به باشگاهش اعلام کرد اما دورتموندی‌ها در نهایت نتوانستند توافق مدنظر را با یونایتدی‌ها حاصل کنند و به همین دلیل این بازیکن یک فصل دیگر در آلمان ماند.

خبرگزاری‌های آلمانی گزارش داده‌اند که بالاخره دورتموند راضی به فروش سانچو شده است و این بازیکن می‌تواند در پنجره آتی به منچستر یونایتد بپیوندد. با توجه به این که وی اهل انگلستان است، بازگشت او به کشورش و بازی در یکی از پرطرفدارترین تیم‌های لیگ جزیره خبر خوبی برای او خواهد بود و دورتموند نیز احتمالاً اعتبار مالی مناسبی را به دنبال این جابه‌جایی به دست آورد.

اگرچه هنوز جزئیات خاصی از قرارداد منتشر نشده است اما پیش‌بینی می‌شود که مدت زمان قرارداد سانچو با شیاطین سرخ زمان طولانی خواهد داشت چرا که او تنها 21 سال دارد و در صورت درخشش در منچستر بدون شک مشتریان زیادی در آینده خواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала