Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خوش‌بینی گواردیولا در مورد دوام کار کومان در بارسلونا

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - "Бавария"
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی  Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - Бавария - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.06.2021
عضو شوید
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی، رونالد کومان سرمربی فعلی بارسلونا را بهترین گزینه برای این تیم عنوان کرده و مدعی‌ست که لاپورتا رییس باشگاه نیز به این امر اطمینان دارد.

به گزارش اسپوتنیک، رونالد کومان فصل گذشته با بارسلونا نتایج خوبی کسب نکرد و این موضوع سبب شد تا برخی از کارشناسان و هواداران به این مربی به دیده شک بنگرند و او را گزینه مناسبی برای حضور روی نیمکت بارسا برای فصل جدید ندانند.

Pep Guardiola 1 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.06.2021
ملاقات گواردیولا و کومان در زمین گُلف + عکس

با این هیئت مدیره بارسلونا به این مربی اعتماد کرد و این مربی برای یک فصل دیگر به عنوان سرمربی کاتالان‌ها ابقأ شد.

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی که اخیراً ملاقاتی با کومان در زمین گُلف داشت، این اقدام مدیران بارسا را ستایش می‌کند و مدعی‌ست که سرمربی هالندی بهترین گزینه برای بارسا است و رییس باشگاه نیز به این امر اطمینان دارد.

وی در گفت‌وگو با Legends Trophy به تمجید از هم‌تیمی سابق و همتای فعلی خود پرداخت و گفت:" او دوست من است. مربیان همیشه در موقعیت ضعیف‌تر قرار می گیرند و گاهی هم پیروز نمی‌شوند. من در سه باشگاه مختلف بوده‌ام، اما هیچ چیز قابل مقایسه با بارسلونا یا رئال مادرید نیست. در این دو باشگاه نتایج بسیار مهم اند و آینده سرمربی را تعیین می‌کنند. او مربی ایده‌آل برای فصل آینده است. من بسیار خوشحالم که او ماند و رییس خوان لاپورتا در مورد ادامه کار او متقاعد شده است. سال سختی برای همه بوده است و رونالد سزاوار یک سال دیگر است که هوادارانش در استادیوم حضور داشته باشند. علاوه بر این، سال های دوم همیشه بهتر هستند."

این در حالی‌ست که کومان نیز اخیراً به موضوع ماندن خودش واکنش نشان داده بود و مدعی بود که با آرامش خاطر در مورد فصل آینده تصمیم‌گیری خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала