Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راهکار سرمربی بلجیم برای استفاده مؤثر از ادن هازارد

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر ادن هازارد Russia Soccer Euro 2020 Qualifier Russia - Belgium
ادن هازارد  Russia Soccer Euro 2020 Qualifier Russia - Belgium - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.06.2021
عضو شوید
روبرتو مارتینز در گفت‌وگویی اظهار داشت که در مورد هازارد عجله‌ای ندارد و در زمان مناسب از او در ترکیب ثابت استفاده خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ادن هازارد در دو سال گذشته مصدومیت‌های زیادی را متقبل شده است و هیچ گاه به شرایط آرمانی خودش حتی نزدیک هم نشده است.

ادن هازارد  Russia Soccer Euro 2020 Qualifier Russia - Belgium - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.06.2021
مارتینز: "ادن هازارد آماده بازی‌هاست"

وی که در حال حاضر برای اشتراک در رقابت‌های یورو، در اردوی تیم ملی بلجیم حضور دارد، احتمال می‌رود در این رقابت‌ها بدرخشد و خودش را بار دیگر به همگان ثابت کند.

سرمربی بلجیم نیز به استفاده مؤثر از این بازیکن تأکید دارد و در گفت‌وگویی اظهار داشته است تا زمانی که ستاره تیمش به آمادگی کامل نرسد، از او در ترکیب ثابت استفاده نخواهد کرد زیرا با این کار از مصدومیت او جلوگیری خواهد شد.

وی در این مورد گفت:" من فکر می‌کنم تشخیص اینکه چه زمانی آماده خواهد شد دشوار خواهد بود. این به خیلی از موارد بستگی دارد؛ این‌که بازی چگونه پیش می‌رود، امتیازات چگونه است، چقدر بازی می‌تواند در اختیار داشته باشد و از آن به خوبی خارج شود. برای من دقایق حضور هازارد مهم نیست بلکه مهم است که لبخند بزند و وقتی در بازی حضور دارد، تفاوت را رقم بزند. در کُل من تلاش دارم تا با رویکرد درست، بیشتر و مؤثرترین استفاده را از او ببرم."

مارتینز در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده است که در رئال مادرید، حین بازگشن هازارد از مصدومیت، او در ترکیب ثابت قرار می‌گرفت که همین موضوع سبب مصدومیت مجدد او می شد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала