Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشدار دادگاه سوئیس به یوفا و فیفا در مورد بنیان‌گذاران سوپرلیگ اروپا

© REUTERS / DADO RUVICMetal figures of football players are seen in front of the words "European Super League" in this illustration taken April 20, 2021
Metal figures of football players are seen in front of the words European Super League in this illustration taken April 20, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.06.2021
عضو شوید
دادگاه سوئیس مدعی شده است که یوفا و فیفا نمی‌توانند بنیانگذاران سوپر لیگ اروپا را جریمه کنند.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی که شمارش معکوس برای اعلام حکم انضباطی سه باشگاه متعهد به سوپرلیگ اروپا آغاز شده بود، دادگاه سوئیس در خصوص مجازات این باشگاه‌ها هشدار داد.

Juventus'un Başkanı Andrea Agnelli - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.06.2021
آنیلی: سوپرلیگ اروپا "فریادی برای کمک" بود

یوفا و فیفا از دادگاه این کشور اخطاریه رسمی مبنی بر اینکه نمی توانند بنیانگذاران سوپر لیگ را جریمه یا از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا فصل بعد محروم کنند، دریافت کرده اند.

دادگاه سوئیس - کشوری که نهادهای حاکم بر فوتبال اروپا و جهان در آن مستقر هستند - به یوفا و فیفا در خصوص عواقب تلافی‌جویی از سه باشگاه یوونتوس، رئال مادرید و بارسلونا هشدار داده است.

دادگاه این کشور به فیفا و یوفا اعلام کرده که اجازه ندارند که هیچ اقدامی علیه این سه باشگاه انجام دهند. پیش از این فیفا و یوفا اعلام کردند برای سردمداران کودتای نافرجام سوپر لیگ می خواهند محرومیت و جریمه نقدی سنگین درنظر بگیرند تا دیگر این موضوعات در فوتبال مطرح نشود.

یوفا 25 مه رسماً اعلام کرد که در پی خارج نشدن باشگاه های رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس از سوپر لیگ اروپا آن ها باید در انتظار جرائم و محرومیت های سنگین  کمیته های انضباطی یوفا و فیفا باشند.

باید منتظر ماند و دید آیا یوفا و فیفا از حکم دادگاه سوئیس تمکین خواهند کرد یا خیر.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала