Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیروزی هند برابر بنگلادش؛ سقوط شیران خراسان به رده چهارم + عکس

© Sputnik / Alexei Danichev /  مراجعه به بانک تصاویر Football
Football - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.06.2021
عضو شوید
تیم ملی فوتبال هندوستان که رقابت شدیدی با تیم ملی فوتبال افغانستان برای راهیبابی به جام ملت‌های آسیا دارد، برابر بنگلادش به برتری رسید و به رده سوم جدول گروه E، صعود کرد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فوتبال هند، در هفتمین دیدار خود در دور دوم رقابت‌های مقدماتی راه‌یابی به جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های آسیا، امشب در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف بنگلادش رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 0-2 شکست دهد.

گُل‌های هندوستان را در این دیدار، سونیل چتری در دقایق 79 و 2+90 به ثمر رساند و سه امتیاز ارزشمند این دیدار را برای تیم ملی کشورش به دست آورد.

با این پیروزی هند با یک بازی بیشتر نسبت به تیم ملی فوتبال کشور، با 6 امتیاز در رده سوم گروه E، قرار گرفت و شیران خراسان به رده چهارم سقوط کردند.

هند در حالی بالاتر از افغانستان قرار گرفته است که قرار است شیران خراسان جمعه به مصاف عمان بروند و در صورتی که شاگردان دستگیر موفق به شکست عمان شوند، به رده سوم باز خواهند گشت.

دیدار پایانی دور دوم مرحله گروهی شیران خراسان در برابر هند است و این دیدار تعیین خواهد کر که چه تیمی راهی مرحله بعدی راهیبابی به جام ملت‌های آُسیا خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала