کارشناس: ترامپ مبارزات پیش از انتخابات را آغاز نموده است

© REUTERS / OCTAVIO JONESکارشناس: ترامپ مبارزات پیش از انتخابات را آغاز نموده است
کارشناس: ترامپ مبارزات پیش از انتخابات را آغاز نموده است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.06.2021
عضو شوید
یک کارشناس روس معتقد است که ترامپ همچنان رهبر حزب جمهوری خواهان است و سخنرانی وی در همایش سالانه این حزب را می توان آغاز کارزار برای انتخابات ریاست جمهوری دانست.

والری گاربوزوف، مدیر انستیتوت ایالات متحده و کانادا از آکادمی علوم روسیه، درباره سخنرانی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در کنگره جمهوری خواهان اظهار نظر کرد

به گفته این کارشناس روس،ترامپ همچنان رهبر حزب جمهوری خواهان است و سخنرانی وی در همایش سالانه جمهوری خواهان را می توان آغاز کارزار برای انتخابات ریاست جمهوری دانست. علاوه بر این ، ترامپ قبلاً گفته بود كه دوباره برای ریاست جمهوری نامزد خواهد شد.

دونالد ترامپ در یک سخنرانی 58 دقیقه‌ای در کارولینای شمالی، سیاست داخلی و خارجی دولت بایدن را به باد انتقاد گرفت. او انتخابات نوامبر آمریکا را مشابه انتخابات یک کشور جهان سومی دانست و آن را "جنایت قرن" نامید.

ترامپ: پوتین به صراحت جو بایدن را مورد تمسخر قرار می‌دهد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.06.2021
ترامپ: پوتین به صراحت جو بایدن را مورد تمسخر قرار می‌دهد

رئیس جمهور سابق آمریکا بار دیگر انتخابات کشورش در نوامبر 2020 را زیر سوال برد و با تکرار ادعای تقلب گفت: «کشورهایی مثل ایران، چین و روسیه از نتیجه این انتخابات خشنود شدند.»

ترامپ افزود که ایالات متحده در دوران جو بایدن در سراشیبی قرار گرفته و "خوار و خفیف" شده است. او در این سخنرانی بارها به دمکرات‌ها تاخت و در نقد سیاست مهاجرت، آنها را متهم کرد که آمریکا را به "پناهگاه خارجیان تبهکار" تبدیل کرده‌اند. 

او مدعی شد که دولت بایدن در حال اشاعه یک ایدئولوژی اشتباه در ایالات متحده است که موجب تفرقه خواهد شد تا یکپارچگی. ترامپ با تمجید از دستاوردهای دولت خودش، مصادیقی چون "موفقیت در تولید واکسن کرونا، ساخت دیوار مرزی، محدود کردن مهاجرت و موضع‌گیری قوی در برابر ایران و چین" را نام برد. 

دونالد ترامپ ابراز امیدواری کرد که حزب جمهوریخواه بار دیگر و به سرعت کنترل سنا و مجلس نمایندگان را به دست بگیرد. او بایدن را جزو رادیکال‌ترین دمکرات‌های تاریخ آمریکا دانست و ضمن ابراز نگرانی از رویکردهای چهره‌هایی چون برنی سندرز، ایلهان عمرو رشیده طالب به مخاطبان گفت: «به یاد داشته باشید من دنبال تضعیف دمکراسی نیستم بلکه می‌خواهم ناجی آن باشم.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала