Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گزینۀ بعدی بارسا پس از هافبک هالندی لیورپول + عکس

© REUTERS / JON SUPERSoccer Football - Premier League - Liverpool v Wolverhampton Wanderers - Anfield, Liverpool, Britain - December 6, 2020 Liverpool's Georginio Wijnaldum celebrates scoring their second goal
Soccer Football - Premier League - Liverpool v Wolverhampton Wanderers - Anfield, Liverpool, Britain - December 6, 2020 Liverpool's Georginio Wijnaldum celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.06.2021
عضو شوید
در حالیکه گفته می‌شد جورجینیو واینالدوم در آینده‌های نزدیک راهی بارسلونا خواهد شد، اما تغییر مسیر این هافبک هالندی بارسا را از خرید او ناامید کرد.

به گزارش اسپوتنیک، جورجینیو واینالدوم، هافبک هالندی لیورپول در یک قدمی پیوستن به بارسلونا قرار داشت اما ناگهان پی‌اس‌جی با پیشنهاد مالی دو برابر بهتر وارد میدان شد  تا کاتالان ها از خرید وی دور شوند.

Gini Wijnaldum, futbolista neerlandés durante la cuarentena por el coronavirus - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.06.2021
نماینده واینالدوم در پاریس؛ تأیید پارک د پرنس به جای نیوکمپ؟

اکنون نشریه اسپانیایی «آ.اس» گزارش داده است که بارسلونا پس از انکه از خرید هافبک هالندی ناامید شد، در نظر دارد که لورنزو پلگرینی، هافبک ایتالیایی باشگاه رم را به خدمت بگیرد. در حقیقت هافبک ایتالیایی فصل خوبی در رم داشت که در 47 بازی رسمی 11 گل زد و 9 پاس گل داد.

پلگرینی تا کنون هفده بازی در تیم ملی ایتالیا داشته است که با پیراهن آتزوری دو گل زده است هر چند که در بازی دوستانه اخیر مقابل جمهوری چک حضور نداشت. قرارداد پلگرینی با رم سال آینده به پایان می رسد و به همین خاطر خرید وی توسط بارسلونا چندان مشکل نیست.

در واقع کاتالان ها شاید تصمیم بگیرند که برخی از بازیکنان خود را وارد این انتقال کنند هر چند که مشخص نیست که آیا مورینیو اجازه جدایی این هافبک را خواهد داد یا نه.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала