Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادامه جنجال‌ها بر سر میزبانی کوپا امریکا؛ برازیل نمی‌خواهد میزبان باشد

© AP Photo / Natacha Pisarenkoکوپا آمریکا Brazil's Richarlison celebrates scoring from the penalty mark his side's third goal against Peru during the final soccer match of the Copa America
کوپا آمریکا Brazil's Richarlison celebrates scoring from the penalty mark his side's third goal against Peru during the final soccer match of the Copa America - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.06.2021
عضو شوید
مجلس سنای برزیل با انتشار یک نامه اعلام کرد امکان میزبانی در رقابت‌های کوپا آمریکای 2021 را ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی میزبانی کوپا آمریکا را از کلمبیا و آرجنتین گرفت و به برازیل داد، اما شیوع ویروس کرونا باعث شده برازیلی‌ها هم زیر بار این میزبانی نروند.

در همین رابطه، مجلس سنای برازیل نامه‌ای منتشر کرده و علناً اعلام کرده تا بهبود شرایط امکان میزبانی را ندارد.

تیم ملی آرژانتین jФутбол. Товарищеский матч. Россия - Аргентина - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.06.2021
حضور آرجانتین در کوپا آمریکا تأیید شد

در این نامه آمده است: «برازیل نمی‌تواند ایمنی بهداشتی تورنمنت بین‌المللی در چنین سطحی را فراهم کند. برگزاری این تورنمنت می‌تواند احساس کاذب عادی بودن شرایط و ایمنی را بر خلاف واقعیت زندگی کنونی مردم برزیل ایجاد کند. ما مخالف برگزاری کوپا آمریکا در برزیل با جای دیگری نیستیم اما این تورنمنت باید تا زمان آمادگی برزیل به تعویق بیفتد.»

مسابقات کوپا آمریکا قرار بود به میزبانی آرجنتین و کلمبیا برگزار شود ولی در کلمبیا به دلیل شرایط بحرانی و در آرجنتین به دلیل شرایط کرونایی این مسابقات لغو شد و میزبانی آن به برزیل واگذار شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала