Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اطمینان قهرمان اروپا از جذب ستاره دورتموند

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.06.2021
عضو شوید
چلسی اطمینان دارد که با ارائه پیشنهادی به ارزش 170 میلیون یورو، می‌تواند ارلینگ هالند را از دورتموند به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند، با عملکرد خوبش در دورتموند، نظر چندین باشگاه مطرح از جمله رئال مادرید، بارسلونا، منچستریونایتد، منچسترسیتی و چلسی را به خود جلب کرده است و همه‌ی این باشگاه‌ها خواهان به خدمت گرفتن او در تابستان پیشرو هستند.

 دورتموند اما قصد ندارد به این راحتی ستاره نروژی‌اش را از دست بدهد و تنها در صورت دریافت پیشنهادی مناسب با جدایی او موافقت خواهد کرد.

در این میان چلسی که چندی قبل قهرمان اروپا شد و پول هنگفتی را با این قهرمانی به جیب زد، اطمینان دارد که با ارائه پیشنهادی به ارزش 170 میلیون یورویی، می‌تواند ستاره دورتموند را به خدمت بگیرد.

این موضوع را یان اوگه فیورتوفت هموطن ارلینگ هالند بیان کرده است و مدعی‌ست که تلاش‌های چلسی برای جذب ستاره دورتموند آغاز شده است.

وی این خبر را در شبکه‌های اجتماعی نشر کرده و چنین نوشته است:" چلسی برای بدست آوردن ارلینگ هالاند بسیار تلاش می‌کند. او به عنوان بازیکن "گمشده" برای چلسی شناخته می‌شود تا آن‌ها را به عنوان قهرمانی لیگ برتردر فصل آینده برسند."

این در حالی‌ست که رومان آبراموویچ در کنار پاداشی که چلسی از قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دریافت کرد، وعده 150 میلیون یورویی به توخل داده است تا تیمش را تقویت کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала