Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا اجازه پاریسی شدن به دپای را نمی‌دهد

© Sputnik / Елена Руско /  مراجعه به بانک تصاویر ممفیس دپای Футбол. Лига Европы. Матч ЦСКА - "Лион"
ممفیس دپای  Футбол. Лига Европы. Матч ЦСКА - Лион - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.06.2021
عضو شوید
باشگاه بارسلونا بخاطر کوتاه کردن دست پاریسن‌جرمن، پیشنهاد خودش برای ممفیس دپای را بهبود بخشیده است.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا در چند هفته آخر برای جذب واینالدوم تلاش‌های انجام داد و این تلاش‌ها در حال نتیجه دادن بود که پیشنهاد پاریسن‌جرمن به دست ستاره هالندی رسید و همه چیز خراب شد.

واینالدوم پس از دریافت پیشنهاد پی‌اس‌جی که از لحاظ مالی نسبت به پیشنهاد بارسا بسیار جذاب بود، تصمیم گرفت به این باشگاه بپیوندد و این خبر بزودی رسمی خواهد شد.

پس از این اتفاق رسانه‌های کاتالونیایی، از احتمال تکرار این قضیه در روند انتقال ممفیس دپای مهاجم هالندی که در حال مذاکره با بارسلونا است تا به صورت آزاد به این باشگاه بپیوندد، خبر دادند و رونالد کومان نیز از مدیران باشگاه خواست تا انتقال دپای را زودتر نهایی سازند.

حالا فابریزیو رومانو مدعی شده که باشگاه بارسلونا بخاطر کوتاه کردن دست پاریسن‌جرمن که یکی از مشتریان دپای است، پیشنهاد خود را برای این بازیکن بهبود بخشیده است و تا یکی دو هفته دیگر این انتقال انجام خواهد شد.

براساس گزارش رومانو، بارسلونا به دپای پیشنهاد سه ساله ارائه خواهد داد که نسبت به پیشنهاد قبلی بسیار خوب خواهد بود و انتظار می‌رود این پیشنهاد از سوی مهاجم هالندی پذیرفته شود.

گفته می‌شود که دپای نیز بیشتر از پول به دقایق بازی و همچنان پروژه باشگاه اعتماد دارد و از پیوستن به جمع شاگردان کومان استقبال می‌کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала