Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شرط «دیگو سیمئونه» برای ادامه همکاری با اتلتیکو

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv
دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید  Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.06.2021
عضو شوید
سیمئونه که سال‌هاست در اتلتیکو مادرید توانسته پایتخت نشینان را به افتخارات زیادی برساند برای تمدید دوباره قراردادش با این باشگاه یک شرط اساسی گذاشته است.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه اتلتیکو مادرید موفق شده تا شرایط را برای تمدید قرارداد سرمربی موفق خود مهیا کند و احتمالاً دیگو سیمئونه برای دو سال دیگر در جمع مادریدی‌ها باقی بماند.

دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید  Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.06.2021
جزئیات قرارداد آینده دیگو سیمئونه با اتلتیکو مادرید

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید در فصلی که گذشت موفق شد تیمش را به عنوان قهرمانی لالیگا برساند تا سران این باشگاه به فکر تمدید قرارداد وی بیفتند. در حال حاضر سیمئونه تا جون سال 2022 با این تیم قرارداد دارد و بر اساس قرارداد جدید احتمالاً تا جون سال 2024 در این تیم بماند.

به نظر می‌رسد که اتلتیکویی ها به دنبال تکرار اتفاقات خوب با سیمئونه هستند به همین دلیل تصمیم گرفتند قرارداد او را تمدید کنند. البته هیچ گاه شانس خروج سیمئونه از اتلتیکو وجود نداشته است چرا که هیچ باشگاهی به این مربی پیشنهاد نداده است و از سوی دیگر، سران باشگاه مادریدی نیز نمی‌خواهند او را از دست بدهند و تصمیمی برای تغییر مربی ندارند.

سیمئونه نوعی ثبات را برای اتلتیکو به ارمغان می‌آورد که هم رئال مادرید و هم بارسا در حال حاضر فقط می‌توانند رؤیای آن را ببینند. اتلتیکو می‌داند که مربی فصل آینده باید سیمئونه باشد و رهبری او کاملاً قابل اتکا است. حضور سیمئونه به این معنی است که اتلتیکویی ها حداقل در یک زمینه نگرانی ندارند و خیالشان از بابت سرمربی مطمئن است.

البته دیگو سیمئونه گفته است که جذب لائوتارو مارتینز برای او اهمیت زیادی دارد و این بازیکن آرژانتینی تیم اینتر باید جزء اولویت‌های این تیم باشد. برای دیگو سیمئونه، تقویت خط حمله اهمیت بالایی دارد و لائوتارو احتمالاً جدی‌ترین گزینه مادریدی‌ها برای فصل آتی باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала