Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اینتر قیمت فروش مدافع مراکشی‌اش را مشخص کرد

© REUTERS / ALBERTO LINGRIAأشرف حكيمي مدافع نادي إنتر ميلان الإيطالي
أشرف حكيمي مدافع نادي إنتر ميلان الإيطالي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.06.2021
عضو شوید
باشگاه اینتر برای فروش مدافع مراکشی این تیم قیمت تعیین کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، اینتر تصمیم دارد که مدافع مراکشی‌اش که فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان این تیم بود را حفظ کند مگر اینکه تیمی حاضر شود دو برابر رقمی که نراتزوری برای خرید حکیمی از رئال مادرید پرداخت را بپردازد.

اشرف حکیمی مدافع مراکشی رئال مادرید Футбол. ЧМ-2018. Матч Испания - Марокко - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.05.2021
توافق پی‌اس‌جی با اشرف؛ اینتر حکیمی را می‌فروشد؟

بر اساس اعلام جانلوکا دی مارتزیو، پاری‌سن‌جرمن هنوز پیشنهاد خود را برای جذب اشرف حکیمی افزایش نداده است، پیشنهاد پاریس 60 میلیون یورو است در حالی که اینتر برای اشرف حکیمی 80 میلیون یورو می‌خواهد.

قهرمان فصل سری‌آ  تابستان سال گذشته حکیمی را در ازای 45 میلیون یورو آن هم به صورت اقساطی از رئال مادرید خریدند اما به دلیل بروز مشکلات مالی در این تیم، آنها مجبور هستند یکی از بازیکنان بزرگ خود را بفروشند تا کمبود بودجه باشگاه را جبران کنند.

عملکرد او توجه پی‌اس‌جی را جلب کرده و این باشگاه تاکنون یک پیشنهاد 60 میلیون یورویی هم داده که ممکن است مابه‌التفاوت آن با رقم درخواستی اینتر در قالب پاداش‌های وابسته به عملکرد بازیکن، جبران شود و این بازیکن در نهایت سر از پارک دو پرنس درآورد.

حکیمی 22 ساله فصل گذشته در 45 بازی‌ رسمی‌اش برای اینتر در تمامی رقابت‌ها 7 گل زد و 11 پاس گل داد که برای یک مدافع آمار بسیار خوبی است

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала