Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ملاقات امباپه با الخلیفی پس از یورو

© AP Photo / David Ramos Kylian Mbappe
 Kylian Mbappe - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.06.2021
عضو شوید
کلیان امباپه پس از پایان رقابت‌های جام ملت‌های اروپا، با ناصرالخلیفی، رییس باشگاه پاریسن‌جرمن دیدار خواهد کرد تا در مورد آینده‌اش تصمیم‌گیری کند.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد فعلی کلیان امباپه، تا پایان ماه جون سال 2022، با باشگاه پاریسن‌جرمن اعتبار دارد و این باشگاه خواهان تمدید با ستاره جوان و فرانسوی خود است.

Награждение победителей ЧМ-2018 по футболу - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.06.2021
امباپه: رویارویی با آلمان دشوارتر از پرتگال است

امباپه که تا حالا چندین پیشنهاد پی‌اس‌جی را رد کرده است، نمی‌خواهد برای تمدید عجله کند و در حال بررسی شرایط و پروژه باشگاه است.

از سویی هم ادعاهایی مبنی بر این که امباپه خواهان پیوستن به رئال مادرید است نیز وجود دارد و عدم تمدید قرارداد با پی‌اس‌جی تا این دم چنین شایعاتی را بیشتر از قبل دامن می‌زند.

با توجه به همین موضوعات آینده امباپه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و این بازیکن بدون مشخص شدن شرآینده‌اش در رقابت‌های یورو حضور پیدا کرده است.

در پاریس اما گزارش‌های وجود دارد که امباپه پس از رقابت‌های یورو، طی جلسه‌ای با ناصر الخلیفی، در مورد آینده‌اش تصمیم‌گیری خواهد کرد و تا پایان یورو در این مورد حرف نخواهد زد.

براساس گزارش لوپاریسن‌، سران پی‌اس‌جی قصد دارند در این دیدار پروژه دراز مدت خود را به این بازیکن تشریح کنند و به او پیشنهاد جدید و بهتر ارائه دهند.

گفته می‌شود که سران پی‌اس‌جی برای قانع کردن امباپه خریدهای بزرگی انجام خواهند داد تا او برای ماندن در پارک د پرانس قانع شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала