Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشدار جدی آلمان به مدعیان قهرمانی یورو 2020

© Sputnik / Нина Зотина /  مراجعه به بانک تصاویر تیم ملی آلمان
تیم ملی آلمان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.06.2021
عضو شوید
تیم ملی فوتبال آلمان با برتری قاطع مقابل لتونی به فرانسه و دیگر مدعیان قهرمانی یورو 2020 هشداری جدی داد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فوتبال آلمان در نمایشی فوق‌العاده موفق شد در مصاف تدارکاتی با لتونی به پیروزی 7 بر یک دست یابد تا زنگ خطر را برای فرانسه و دیگر تیم‌های مدعی رقابت‌های یورو 2020 به صدا درآورد.

Bundestrainer Joachim Löw (in d. M.) während Trainingsarbeit der deutschen Fußballnationalmannschaft (Archivbild) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.06.2021
دیدارهای دوستانۀ ملی؛ پیروزی 7 بر 1 آلمان مقابل لتونی

در همین رابطه، نشریه اسپانیایی «مارکا» اعلام کرد شاگردان یواخیم لو که در مقابل لتونی که از همان ابتدای مسابقه عقب نشسته بود و با انجام بازی بسته و دفاعی می‌خواست فشار تیم میزبان را خنثی کند، به راحتی و با برنامه‌های متنوعی که در اختیار داشتند به پیروزی بزرگی دست یافت.

مقاومت لتونی در دقیقه 19 شکست و بعد از آن 6 گل دیگر به ثمر رسید تا مانشافت‌ها نشان دهند در شرایط بسیار خوبی قرار دارند. سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان که پس از رقابت‌های یورو 2020 از هدایت ژرمن‌ها کنار خواهد رفت به دنبال آن خواهد بود تا با کسب جام قهرمانی یورو وداعی باشکوه با تیم ملی کشورش داشته باشد.

نمایش خیره‌کننده آلمان مقابل لتونی نشان داد این تیم در وضعیت بسیار خوبی در آستانه رقابت‌های یورو 2020 قرار دارد و می‌تواند مقابل حریفان نتایج بسیار خوبی کسب کند.

مانشافت‌ها در اولین دیدار خود در یورو 2020، 15 جون برابر تیم فرانسه که در دوره گذشته نایب‌قهرمان شد به میدان می‌رود. برتری قاطع آلمان مقابل لتونی هشداری برای خروس‌ها و دیگر تیم‌های مدعی قهرمانی خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала