Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش متواضعانه کانته به تمجیدها از خودش: من هم مانند شما یک انسان عادی هستم

© AP Photo / Kirsty WigglesworthTottenham's Harry Winks, right, and Chelsea's N'Golo Kante jump for the ball during the English League Cup semifinal first leg soccer match between Tottenham Hotspur and Chelsea at Wembley Stadium in London, Tuesday, Jan. 8, 2019
Tottenham's Harry Winks, right, and Chelsea's N'Golo Kante jump for the ball during the English League Cup semifinal first leg soccer match between Tottenham Hotspur and Chelsea at Wembley Stadium in London, Tuesday, Jan. 8, 2019 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.06.2021
عضو شوید
انگولو کانته هافبک فرانسوی چلسی، این روزها شدیداً مورد تمجید قرار می‌گیرد اما خود وی این تمجیدها را اغراق‌آمیز عنوان کرده و می‌گوید که انسان عادی است ومانند او بازیکنان زیادی وجود دارد.

به گزارش اسپوتنیک، چلسی فصل گذشته به لطف حضور چند ستاره‌اش بسیار خوب درخشید و موفق شد قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. در این میان انگولو کانته، هافبک فرانسوی این تیم درخشش بی‌نظیری داشت و مسبب اصلی قهرمانی تیمش در چمپیونز لیگ بود.

انگولو کانته Belarus Soccer Europa League Chelsea - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.06.2021
کانته: می‌خواهم در چلسی بمانم

درخشش این بازیکن در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، سبب شد تا وی مورد تمجید همه قرار بگیرد و ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال از او به نیکویی یاد کنند.

کانته اما به تمجیدها از خودش واکنش متواضعانه نشان داده است و مدعی‌است که این تمجیدها را اغراق‌آمیز است ومانند او بازیکنان زیادی وجود دارد.

او که در اردوی تیم ملی فرانسه حضور دارد، در گفت‌وگو با Get Football News، در این مورد گفت:" درست است که برخی اوقات تصاویر شگفت‌انگیز و بیش از حد زیبا منتشر می‌شود اما در نهایت من هم یک انسان عادی هستم. یک بازیکن میان دیگر بازیکنان. نیازی نیست که بگویم من مهربان‌ترین هستم. من هم یک بازیکن مانند دیگرانم. برخی اوقات فکر می‌کنم این صحبت‌ها بیش از حد است. نیازی نیست مطرح شود."

این در حالی‌ست که کانته در آغاز فصل روزهای دشواری را سپری کرد و در آستانه جدایی از چلسی قرار داشت اما با روی کار آمدن توخل او احیا شد و در حال حاضر یکی از مدعیان اصلی کسب جایزه توپ طلا است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала