Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای جالب همسر مدافع آاس رم؛ بشقاب‌پرنده دیدیم!

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر کریس اسمالینگ بازیکن آ اس رُم Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК "Манчестер Юнайтед"
کریس اسمالینگ بازیکن آ اس رُم  Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.06.2021
عضو شوید
همسر کریس اسمالینگ مدعی شد در سفرشان به جامائیکا بشقاب‌پرنده دیده‌اند!

به گزارش اسپوتنیک، کریس اسمالینگ، بازیکن تیم رم به همراه همسرش ادعایی عجیب مطرح کرده‌ و گفته‌اند که اخیراً در جامائیکا بشقاب پرنده دیده‌اند.

Manchester United's Chris Smalling, left, scores his side's third goal during the English Premier League soccer match between Manchester City and Manchester United at the Etihad Stadium in Manchester, England, Saturday April 7, 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.04.2021
دزدی مسلحانه از خانه کریس اسمالینگ

سم کوک، همسر 35 ساله اسمالینگ در یک استوری اینستاگرامی گفته:«قول می‌دهم که مواد مصرف نکرده بودیم اما من و کریس یک بشقاب پرنده مشاهده کردیم. اینگونه نبود که چند ثانیه کوتاه از کنار ما بگذرد. پایین آمد و از کنار ما گذشت. سپس مسیر خود را تغییر داد و بالا رفت و نزدیک به یک ساعت در آسمان ماند.»

او در ادامه نوشت:«آن قدر کوچک بود که نشود از آن فیلمبرداری کرد اما کریس توانست مشاهده کند که آن می‌چرخید و چراغ‌هایش چشمک می‌زد. می‌توانستیم زمانی که کنار ما بود از آن فیلم‌برداری کنیم اما شوکه شده بودیم و نمی توانستیم دوربین‌های‌مان را در بیاوریم. در ضمن نمی‌خواستیم از آن چشم برداریم و مشاهده چنین چیزی را از دست بدهیم. شبیه به بشقاب پرنده‌های معمولی نبود. کاملاً آرام بود.‌»

کریس اسمالینگ، مدافع انگلیسی آاس رم برای مسابقات یورو 2020 به اردوی سه شیرها دعوت نشد و هم اکنون در جامائیکا همراه با خانواده اش، تعطیلات می گذراند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала