Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه در قفس طلایی؛ رئال همچنان ناتوان در جذب ستاره فرانسوی

© AP Photo / Joan Monfortپاری‌سن‌ژرمن مقابل بارسلونا PSG's Kylian Mbappe, center, fights for the ball with Barcelona's Oscar Mingueza during the Champions League round of 16, first leg soccer match between FC Barcelona and Paris Saint-Germain at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Tuesday, Feb. 16, 2021
پاری‌سن‌ژرمن مقابل بارسلونا   PSG's Kylian Mbappe, center, fights for the ball with Barcelona's Oscar Mingueza during the Champions League round of 16, first leg soccer match between FC Barcelona and Paris Saint-Germain at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Tuesday, Feb. 16, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.06.2021
عضو شوید
کلیان امباپه در دام ثروت‌مندترین باشگاه اروپا بند مانده است و تلاش‌های او برای به حقیقت مبدل کردن رویای کودکی‌اش بی‌نتیجه بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، به کسی پوشیده نیست که کلیان امباپه ستاره درخشان پاریسن‌جرمن، دوست دارد به رئال مادرید بپیوندد و حضور در این باشگاه پُرافتخار رویای کودک این بازیکن است.

 Kylian Mbappe - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.06.2021
ملاقات امباپه با الخلیفی پس از یورو

امباپه اما در دام ثروت‌مندترین باشگاه اروپا بند مانده است و تلاش‌های او برای به حقیقت مبدل کردن این رویا، ناکام بوده است زیرا اخیراً ناصر الخلیفی رییس باشگاه پاریسن‌جرمن اعلام کرد که کلیان در این باشگاه خواهد ماند.

با توجه به این موضوع پیوستن امباپه به رئال مادرید در تابستان پیشرو منتفی است و تیم اسپانیایی نیز از جذب این بازیکن ناامید شده است.

براساس گزارش منایع اسپانیایی، پرز به کارلو آنچلوتی قبل از پیوستن وی به این باشگاه وعده جذب امباپه را داده بود اما حالا به نظر می‌رسد که سرمربی ایتالیایی باید تیمش را با بازیکنان دیگر تقویت کند.

رئال مادرید امیدوار است که این بازیکن در برابر فشارهای پی‌اس‌جی ایستادگی کند و با عدم تمدید قرارداد در پایان فصل 2021-2022، به صورت آزاد به این باشگاه بپیوندد.

در پاریس اما گزارش‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد امباپه نیز با شرایط نیمار مواجه خواهد شد و مجبور به بستن قرارداد جدید است.

این در حالی‌ست که پاریس ترجیح می‌دهد امباپه تا پایان قراردادش در این باشگاه بماند و حتی با جدایی آزاد او در صورت عدم تمدید موافق است اما اجازه نخواهد داد که این بازیکن در تابستان به رئال مادرید بپیوندد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала